16.08.2021 / 19:04
StoryEditor

Niedostateczna powierzchnia magazynowa stała się barierą ekspansji Amazona

Amazon boryka się z niedoborem powierzchni magazynowej – to jedna z przyczyn nieco gorszych od oczekiwań wyników sprzedażowych, jakie ogłosił ostatnio koncern z Seattle. Pandemia spowodowała tak gwałtowny rozwój e-commerce, że mimo podwojenia mocy magazynowych globalny gigant odczuwa problemy ze sprawną obsługą zamówień.

Wzrost rynku e-commerce w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy – naznaczonych pandemią COVID-19 – był wręcz niebotyczny. Według badań organizacji eCommerce Europe, Polska uzyskał...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 08:52
StoryEditor
Z dyrektora kategorii w sieci dyskontów na szefa rozwoju biznesu u giganta spożywczego
Paweł Czeluśniak został nowym szefa rozwoju biznesu w fińskim gigancie spożywczym – firmie Fazer (fot. Fazer + Paweł Czeluśniak/Linkiedin)

Paweł Czeluśniak został nowym szefem rozwoju biznesu w fińskim gigancie spożywczym – firmie Fazer. Wcześniej przez lata był związany m.in. z takimi sieciami detalicznymi jak Aldi czy Tesco. Za co będzie odpowiadać w nowej roli?

W artykuke przeczytasz:

  • Paweł Czeluśniak po ponad 4 latach odchodzi z Aldi Polska
  • Paweł Czeluśniak dołącza do zespołu Fazer
  • Gdzie wcześniej pracował Paweł Czeluśnia...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.09.2025 / 08:14
StoryEditor
Kolejna sieć dołącza do sojuszu zakupowego z Netto, Eurocashem, Chortenem i Polomarketem. Co czołowy gracz na swoim rynku
Sklep sieci Prisma w Helsinkach (fot. Shutterstock)

Od 2026 roku do sojuszu EMD Retail Group dołączy fińska S Group. To jeden z liderów tamtejszego rynku detalicznego.

S Group to spółdzielnia, której udziałowcami mogą jej klienci i na specjalną kartę dostawać coś na kształt udziału w zysku oraz dodatkowe promocje. Grupa działa w kilku sektorac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 05:05