30.10.2019/09:41

Nielsen wskazał największe innowacje na rynku FMCG

Napój Fuzetea od firmy Coca-Cola, lody Big Milk Intense od Unilevera oraz pasta do zębów Colgate Natural Extracts Charcoal produkowana przez Colgate-Palmolive to według Nielsena najbardziej przełomowe innowacje w Polsce w 2018 roku. Agencja po raz pierwszy tak kompleksowo zbadała rynek nowości produktowych FMCG w 15 makro kategoriach. Laureaci prezentowani w raporcie “Breakthrough Innovation Poland 2018” uzyskali najwyższą miesięczną sprzedaż i zdobyli uznanie konsumentów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • h2o 31.10.2019

    niestety muszę się zgodzić z przedmówcami... nielsen chwali swoich najlepszyh klientów, podczas gdy innowacyjne produkty to te które ze względu np. na cenę, nie mają póki co szansy na bycie liderami sprzedaży.

  • igi 31.10.2019

    Nuda. Nielsen obdzielił nagrodami swoich kluczowych klientów, a opinii publicznej stara się wmówić, czym jest innowacja.

  • rnr 30.10.2019

    jak uwielbiam nielsena, to te wielkie i odkrywcze hity są naprawdę słabe. Zwykłe kolejne warianty tego samego co juz dawno jest w ofertach producentow i na rynku

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.