22.09.2021/15:30

5 kroków do skutecznego zarządzania cenami i promocjami po pandemii

Zmiany nawyków konsumenckich powodowane pandemią miały również istotny wpływ na ruchy w obszarze cen i promocji, które są kluczowe dla wyników firmy. Wraz z rosnącą inflacją oraz napięciami w łańcuchu dostaw, branża FMCG stanęła przed decyzją o podwyżkach cen. Eksperci radzą, w jaki sposób zrobić to bez utraty zysków, a także jak przygotować promocję, która poprawi sprzedaż.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także