26.03.2020/09:13

Niespotykana akcja trzech największych niemieckich sieci drogerii

Sieci dm, Rossmann i Müller, trzech największych operatorów drogeryjnych na niemieckim rynku zorganizowały wspólnie bezprecedensową akcję informacyjną, która ma w założeniu pomóc pracownikom i klientom w przetrwaniu epidemii koronawirusa. Hasłem akcji jest #füreinander, co po polsku znaczy #dla_siebie_nawzajem.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Chmurka 27.03.2020

    U mnie w Ross są maski i pleksi...

  • Hanka 26.03.2020

    Szkoda tylko,że w polskim Rossmannie ,wcale nie troszczą się o pracowników.Biedronka,Żabka,Lidl zanotowali przy kasach plekse,na podłogach poprzyklejano taśmy,żeby klienci zachowali odległość,kajzerki mają maseczki i rękawiczki.Natomiast w Rossmannie pracownicy oraz ochrona sklepu,niestety,tego się nie doczekali...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.