Niezrealizowane obietnice, przestrzelone prognozy. O czym sieci handlowe chciałyby zapomnieć?
Zapisać w strategii rozwoju, a potem powiedzieć dziennikarzom, można dosłownie wszystko. Sieci handlowe o tym wiedzą, dlatego często chwalą się swoimi śmiałymi planami. Czasami zapowiedzi udaje się zrealizować, czasami nie. Po latach, gdy przychodzi czas rozliczeń, niektóre z deklaracji potrafią wzbudzić ubaw.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
27.02.2021
Ciekawe jak się skończy historia Tesco i Netto? Może autor w następnym tekście będzie opisywał plany Stroki, w które raczej nikt już nie wierzy.
-
22.02.2021
Spar chciałby zapomnieć ze kupił syf w postaci PIP i ze robią 30% obrotu co upadająca sieć PIP
8