22.02.2021/09:30

Niezrealizowane obietnice, przestrzelone prognozy. O czym sieci handlowe chciałyby zapomnieć?

Zapisać w strategii rozwoju, a potem powiedzieć dziennikarzom, można dosłownie wszystko. Sieci handlowe o tym wiedzą, dlatego często chwalą się swoimi śmiałymi planami. Czasami zapowiedzi udaje się zrealizować, czasami nie. Po latach, gdy przychodzi czas rozliczeń, niektóre z deklaracji potrafią wzbudzić ubaw.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Dżordż 27.02.2021

    Ciekawe jak się skończy historia Tesco i Netto? Może autor w następnym tekście będzie opisywał plany Stroki, w które raczej nikt już nie wierzy.

  • Analityk 22.02.2021

    Spar chciałby zapomnieć ze kupił syf w postaci PIP i ze robią 30% obrotu co upadająca sieć PIP

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także