29.04.2021/15:00

North Food inwestuje we własną markę produktów delikatesowych. Operator gastronomiczny negocjuje warunki dostaw z sieciami handlowymi

Właściciel sieci restauracji North Fish postanowili stworzyć projekt, który będzie alternatywą dla zamkniętych lokali gastronomicznych. North Fish Specials to wysokiej jakości rybne przysmaki zamknięte w słoikach i puszkach. Firma podkreśla, że nowy projekt nie ma charakteru ratunkowego i w ciągu 3-4 lat ma podwoić obroty oraz zwiększyć rozpoznawalność w Polsce i na świecie. Produkty na rynku pojawią się już w czerwcu. Obecnie - jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl - operator prowadzi rozmowy z sieciami handlowymi na temat warunków ich dystrybucji.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Piotrek 29.04.2021

    A może wzorem Nordsee pyszne kanapki ze śledziem

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.