24.06.2022/08:45

Nowa aplikacja mobilna Biedronki zbiera kiepskie opinie. Co poszło nie tak?

Nie jest dobrze. Kilka tygodni po debiucie nowej aplikacji mobilnej Biedronki, internauci oceniają to rozwiązanie zaledwie na 3.1 gwiazdki w pięciostopniowej skali, a na temat nowego oprogramowania Biedronki wypowiedziało się już ponad 3,2 tys. osób w sklepie Google Play. Dlaczego aplikacja, która miała szansę okazać się hitem, jest obecnie tak krytykowana?

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

10 komentarzy

  • Ela 10.08.2022

    Jestem z niej zadowolona, nie przesadzajcie, zawsze zdarzają się niedociągnięcia na początku

  • Ania 20.07.2022

    Ciągle te same produkty, i najczęściej te których np. ja nie kupuje, typu napoje energetyczne

  • Krzysztof 11.07.2022

    Wogule pominęli kącik piwny

  • Marek 30.06.2022

    Tylko Jush!

  • Ewan 27.06.2022

    Tylko na nowsze smartfony

  • Nickt 26.06.2022

    @żal Stokrotka też ma apkę i to bardzo dobrze działającą. Też preferuję Stokrotkę osobiście. W Biedronce poza promocjami ceny wyższe niż w sklepiku za rogiem, a jakość taka sobie.

  • wieskopyta 25.06.2022

    Mi po zainstalowaniu i uruchomieniu cały czas się wyłącza.

  • żal 25.06.2022

    Biedronka jako taka też zbiera kiepskie opinie. Największy ból to brak normalnego sklepu online i dostaw na poziomie bo Glovo ciężko nazwać dostawą skoro nie przywożą więcej niż parę kg w objętości reklamówki. Jak tu robić zakupy? Nawet karty Biedronki nie honorują w Glovo, promocje więc nie działają w większości, tym bardziej, że wiele produktów promocyjnych w Glovo jest niedostępnych. W praktyce np. mięsa nie można kupić w ludzkiej cenie. Także dziękuję bardzo za jakieś apki, wolę sklepy bez apek ale z dostawą (Stokrotka, Polomarket, Auchan).

  • Pol 24.06.2022

    mi nie rejestruje dokonanych zakupów, cały czas czysto

  • Paweł 24.06.2022

    Na 5 czy 6 osób, którym pomagałem zainstalować apkę, w żadnym przypadku nie pojawił się jakikolwiek błąd. Wszystko działało i działa ok. Ekran startowy z kodem karty MB jest dla mnie ok. Nie zawsze robię zakupy z ofertą spersonalizowaną. Po kilku tygodniach shakeomat sprawdza się. Ciekawa forma sprawdzenia oferty dedykowanej. Mi to nie przeszkadza. Opcja zaznaczenia zakupów z gazetki też jest fajna więc czekam na nią. Jak widać, co człowiek to inne oczekiwania.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.