Nowa aplikacja sprawdzi, czy sprzedawca wystarczająco często uśmiecha się do klienta
Quantum CX to polska aplikacja, która potrafi wykrywać uśmiechy na twarzy pracowników i ich klientów. Za częste uśmiechanie aplikacja przyznaje pracownikom punkty. Twórcy przekonują, że uśmiechanie podczas rozmowy podnosi jakość obsługi klienta.
Twórcy start upu kierują swoje rozwiązanie do pracowników banków, restauracji, hoteli i stacji benzynowych. Ich zdaniem to w tych branżach uśmiech i nawiązanie kontaktu z klientem są najważniejsze. Aplikacja wyłapuje w odpowiednim momencie rozmowy wyraz twarzy pracownika. Zdaniem jej autorów najważniejsze jest uśmiechanie się do klientów na początku i na końcu rozmowy.
Za wykryte uśmiechy pracownik otrzymuje punkty. Do ich licznika dostęp ma zarówno analizowany pracownik, jak i pracodawca. Zdobyte punkty pracownicy mogą wymieniać na nagrody. Zdaniem autorów pomysłu ma to działać motywująco na pracowników, aby starali się jak najlepiej obsługiwać klientów.
Quantum CX wykrywa także uśmiechy klientów. Punkty za uśmiechy klientów pracownicy mogą wymieniać na pieniądze przeznaczane na cele charytatywne. Im więcej klientów się do nich uśmiechnie – tym wyższą kwotę mogą na taki cel przekazać za pomocą aplikacji.
1 komentarz
-
17.09.2019
Szkoda ze nie mierza puszczanych bakow. Brzydki zapach tez wplywa na jakosc obslugi klienta
8