11.12.2019/12:49

Nowa kampania sieci Ikea. Stop samotności w Święta

Niektórzy ludzie spędzają święta otoczeni… wyłącznie meblami. Mowa o starszych, samotnych osobach, które sytuacja skazuje na życie w czterech ścianach ich mieszkań. W Święta odczuwają to szczególnie dotkliwie. W swojej świątecznej kampanii Ikea zwraca uwagę na to, że nawet najpiękniejsze meble i dekoracje nie zastąpią obecności drugiej osoby.

Kampania pod hasłem „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli” zachęca do wsparcia jednej z dwóch organizacji – Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, którego wolontariusze każdego roku organizują kolacje wigilijne dla starszych samotnych osób oraz polskich Banków Żywności, które już po raz 23. organizują świąteczną zbiórkę żywności dla potrzebujących.

A także do rozejrzenia się wokół. Czy w naszym otoczeniu nie ma kogoś, dla kogo Święta to trudny czas? Może w tym roku warto zaprosić taką osobę do siebie albo ją odwiedzić? A jeśli nie znamy nikogo takiego osobiście – może warto pomyśleć o wolontariacie? Nasze zainteresowanie i obecność mogą być dla kogoś cennym prezentem.

W ramach kampanii, którą zrealizowała agencja Przestrzeń, powstały spoty video w wersji 30”, 15” i 6”, kreacje display i social media w przewrotny sposób ogrywające produkty Ikea, niestandardowa komunikacja w samych sklepach Ikea oraz landing page, z którego można przekazać datek na obie organizacje. Akcję wspierają też influencerzy.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.