Nowa odsłona akcji lojalnościowej Stikeez w Lidlu
Od poniedziałku 8 maja klienci sieci Lidl będą mogli kolekcjonować figurki smerfów w ramach nowej edycji akcji lojalnościowej Stikeez. Do zdobycia będą łącznie 24 figurki bohaterów popularnej bajki.
Aby zdobyć figurkę, klient będzie musiał wydać w sklepie Lidla w trakcie jednych zakupów minimum 50 zł. Bonusowego smerfa otrzymają osoby, które zakupią przy okazji dowolne świeże warzywo albo owoc. W sklepach będzie można kupić specjalny woreczek na figurki oraz album kolekcjonerski z planszą do gry. Akcja potrwa do 4 czerwca albo do wyczerpania zapasów.
Nowa akcja promocyjna Lidla zbiega się w czasie z debiutem na ekranach polskich kin pełnometrażowego filmu "Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski". Warto podkreślić, że debiutowi nowej edycji Stikeez w Lidlu towarzyszyć będzie wprowadzenie do sprzedaży w sieci innego asortymentu firmowanego marką smerfów. W Lidlu kupić będzie można m.in. piżamę i pościel ze smerfami, bajki o smerfach oraz lampkę nocną w kształcie smerfa.
Przypomnijmy, figurki Stikeez - w kształcie owoców i warzyw - zadebiutowały w sieci Lidl 6 lutego br. Przez rynek potraktowane zostały jako bezpośrednia odpowiedź na akcję Biedronki z tzw. Gangiem Świeżaków. W pierwszej edycji Stikeez pojedynczą figurkę zdobyć można było za każde wydane 40 zł w sklepie sieci. Dodatkową figurkę klient otrzymywał, gdy wśród jego zakupów znalazł się przynajmniej jeden owoc lub warzywo.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ok. 620.
6