08.11.2018/13:17

Nowe formaty sklepów IKEA mają plusy, ale mają też minusy [OPINIA]

IKEA testuje nowe formaty sklepów – punkty odbioru zamówień online oraz markety kompaktowe. Jarosław Frontczak, Retail Business Unit and Data Science Director w firmie PMR, opublikował w serwisie LinkedIn artykuł, w którym zawarł własną, subiektywną ocenę tych formatów, wyliczył ich zalety i wady.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.