28.10.2016/14:04

Nowe zasady zwrotu towarów w sieci Biedronka

Spółka Jeronimo Martins Polska wprowadziła zmiany w zasadach zwrotu towarów pełnowartościowych.

Obecnie zwrot towarów pełnowartościowych i związana z tym wypłata gotówki może być dokonywana wyłącznie na podstawie oryginału dowodu zakupu w terminie 14 dni od daty zakupu w dowolnie wybranym przez klienta sklepie. Zwrotom nie podlegają wszystkie artykuły spożywcze (w tym dziecięce), a także kwiaty, alkohol i papierosy, środki higieny osobistej, sprzęt elektroniczny (tablety, telefony komórkowe, pendrive oraz karty pamięci itp.), kosmetyki i chemia gospodarcza, książki oraz czasopisma, doładowania telefonów komórkowych, gry komputerowe, oprogramowanie komputerowe i płyty, bielizna, skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe.

W sieci Biedronka nadal można zwracać m.in. odzież i obuwie, ubranka dziecięce, meble, artykuły dekoracyjne, rowery, zabawki, wybrany sprzęt RTV/AGD, akcesoria dla zwierząt, artykuły szkolne i papiernicze, biżuterię i zegarki.

Nowe zasady zwrotów obowiązują od 1 października 2016 r.

Dodaj komentarz

26 komentarzy

  • Bogusław 04.03.2021

    Dzisiaj w biedronce chciałem kupić kawę w promocji ,a przez pomyłkę wziołem inną bez promocji. Podczas sprawdzania paragonu 2 metry od kasy zorientowałem się o pomyłce,Poinformowałem kierowniczkę o sprawie i chciałem zwrócić kawę ,a okazało się,że nie mogą tego zrobić , bo tak jest w regulaminie. Morał z tego taki.że biedronkę trzeba omijać szerokom łukiem, a zakupy robić w Lidlu, gdyż w Lidlu tego problemu ,by nie było !Zakupy robiłem w biedronce w Sierakowicach woj. pomorskie. Na marginesie to z tymi promocjani jest tak , że co rusz okazuję się , że na regale jest cena promocyjna , a na rachunku tej promocji już nie ma .Ja o tym wiem , bo sprawdzam rachunki, ale pewnie wszyscy nie sprawdzają,
    Pozdrawiam

  • Iwona 02.03.2021

    W środę 24.02 kupiłam w Biedronce na ul. Le Ronda w Katowicach, między innymi (dość dużymi) zakupami, pizzę 4 sery, która była w promocji przy zakupie 2. Wyszłam do auta i zaczęłam się pakować no i zauważyłam, że pizza jest owszem 4sery ale - BEZ LAKTOZY - i nie jest objęta tą promocją. Wróciłam do sklepu i poprosiłam o przyjęcie zwrotu żebym mogła kupić tą normalną pizzę .... Niestety zwrotu się nie przyjmuje pomimo że stałam cały czas na parkingu sklepowym i pomyłka nastąpiła nie z mojej winy, bo wszystkie pizze były razem na jednym poziomie - w żaden sposób nie oddzielone od tych "normalnych".
    Dobrze że jedna z ekspedientek się zlitowała nade mną i po cichu wymieniła mi pizzę za pizzę (oczywiście po normalnej cenie - bez promocji).
    Rzadko robię zakupy w Biedronce bo już jakiś czas temu przestałam lubić ten sklep, gdzie wprowadza się celowo w błąd klientów żeby wypchnąć niechodliwy lub niepełnowartościowy towar bez możliwości zwrotu. Kupiłam już kiedyś pierogi, mięso, śmietanę - które spuchły zanim doszłam do domu, masło z nalotem pleśniowym, serek wiejski z pleśnią w środku - mam naprawdę dość nabijania sobie kabzy na mojej emeryturze

  • Filemon 02.03.2021

    Na to wychodzi, że lepiej jeździć do Lidla. Wszystko można zwrócić bez problemu 😉.

  • Meg 22.02.2021

    W Pobierowie w Biedronce sprzedali mi zielone frytki..ZIELONE OD PLEŚNI..opakowanie foliowe nie jest przezroczyste wiec dopiero po przyjsciu do domu i rozcieciu opakowania okazalo sie ze FRYTKI nie nadają się w ogóle do spożycia.. biorac pod uwage polityke Biedronki o braku mozliwosci zwrotu artykulow spozywczych jestem stratna 9,99zl. produkt niewiadomo gdzie i jak był przetrzymywany..ZIELONA PLEŚŃ wskazuje że produkt musiał być rozmrazany i zamrazany ponownie-nie kupię więcej w tym sklepie żadnych mrożonek! ..z jeszcze większą strata dla sieciówki..

  • 2734569anex 03.02.2021

    Biedronka to est DZIADOSTWO!

  • Dorota 09.01.2021

    Po odejsciu od kasy i sprawdzeniu paragonu chciałam zwrócić
    mrożonkę,gdyż ta nie była w promocji.W kasie mi odmówiono, co potwierdził też kierownik.

  • Rozczarowana 30.12.2020

    Mąż z biedronki wrócił z pieluchomajtkami zamiast zwykłych na rzepy. Jak zobaczyłam zły zakup to wzięłam zakupy i paragon by wymienić. Minęło 1,5h ale okazało się że nie można zwrócić pieluch. Zdziwiłam się. Specjalnie ustanawiają takie regulaminy aby zwiększyć sobie sprzedaż, a klient wróci aby kupić kolejną rzecz. Dobrze że przez pierwszy rok życia dziecka używałam wielorazowych więc nie musiałam być zależna od zagranicznych sieci handlowych a przy okazji zadbałam o środowisko.

  • Maja 29.12.2020

    Jasne jest ze nie ma zwrotow art. spozywczych czyli tez miesa. Dziwi mnie ze ktos chcialby zwracac mieso czy szczoteczki do zebow lub bielizne bo ja nie chcialabym kupowac takich zwrotow. Co do promocji to przy kasie uprwniam sie ale zdarza sie ze mimo promocji kasjerka blednie informuje ze rabat nie nalicza sie. Pewnie naliczylby sie dopiero po zaakceptowaniu rachunku. Ale dziwi mnie ze nie ma w Biedronce zwrotow art. przemyslowych np. Dywaniki czy ozdobne bibeloty. Taka informacja jedt w sklepie. Dlaczego?

  • wena 23.12.2020

    wczoraj kupiłam 2 zabawki w biedronce, za 4 godz. chciałam zwrócić jedną z nich, pani kierownik nie chciała zrobić zwrotu bo jak stwierdziła "nie widzi paragonu w kasie, nie wyświetla jej się paragon (ja przedstawiłam jej oryginalny paragon) i bardzo nieprzyjemnie kazała żebym sobie na infolinię zadzwoniła, bo ona nic na to nie poradzi". Po telefonie na infolinię dowiedziałam się że z paragonem jest wszystko w porządku ale zwrotu nie mogę zrobić bo wczoraj była akcja i drugi produkt był za - 70%, więc nie mogę zwrócić żadnych produktów (bo kupione w promocji) ale oczywiście w sklepie do dziś nie ma żadnej informacji że taka promocja była/jest i zabawki kupione w takiej promocji nie podlegają zwrotowi. Dobrze się zastanówcie i sprawdzajcie ceny i promocje robiąc zakupy w Biedronce (najlepiej to przed wejściem do sklepu pytajcie, albo zadzwońcie sobie na infolinię, żeby cokolwiek się dowiedzieć). Robią klienta w balona !!

  • Paweł 22.12.2020

    Manipulują cenówkami na dziale z alkoholem tak żeby kupującego wprowadzić w błąd. Zwrotów nie przyjmują. Myślę, skoro tak wiele osób się nacieło w Biedronce to powinien się temu przyjrzeć odpowiedni urząd. Nie polecam tej sieci to były moje ostatnie zakupy.

  • Gosia 21.12.2020

    Doświadczyłam podobnej sytuacji... Kupiłam twaróg w promocji z kartą Biedronki. Po odejściu od kasy sprawdziłam paragon. To nie był ten twaróg tylko droższy. W szafie wszystko pomieszane... Wymienić już nie mogłam bo jast taki regulamin!!!!! Dziadostwo!!!

  • antybiedronkowiec 17.12.2020

    Moja noga w Biedronce więcej nie postanie!!! W Lidlu można zwrócić prawie wszystko, a tutaj gry za 200pln zapakowane oryginalnie nie. Żenada!

  • kupujący 08.12.2020

    Z przykrością stwierdzam że służby marketingowe sklepów Biedronka wykorzystują regulamin zwrotu towaru przy kasie.
    Otóż ceny poszczególnych towarów są tak rozmieszczane aby klientów dezinformować lub wprowadzać w błąd. Jest to codzienna praktyka w tej sieci sprzedaży. Uwaga po skasowaniu towaru nie ma zwrotu !! Ostrzegam klientów.

  • Mirek 04.12.2020

    Właśnie się dowiedziałem że biedronka wprowadziła zakaz zwrotów Art spożywczych tak mnie poinformował kierownik sklepu na popowicach we Wrocławiu ,to jest żenada pewnie chcą upłnić towar przed świętami ,cios poniżej pasa pozdrawiam Mirek

  • marek 27.11.2020

    kupilem dzis w biedronce maslo kture mialo byc przecenione [oczywiscie 3 sztuki .omylkowo wzialem drozsze .chcac je zwrocic. pani kierownik,powiedziala ze nie moge .bo nie wie ile czasu biegalem po biedronce.zasugerowala mi ze maslo sie chyba zepsulo. i niejest juz pelnowartosciowe.no iwyszedlem .bylem tak zaskoczony ,biedronka kwidzyn przy pekaesie

  • Nena 10.10.2020

    Chcąc zwrócić mięso po wyjściu z Biedronki dosłownie góra 5 minut kasjerka jak i kierownik nie chcieli przyjąć towaru do zwrotu sugerując mi że z mięsem mogłam spacerować godzinę po sklepie zacznę omijać szerokim łukiem sklepy Biedronka na paragonie jest chyba godzina zakupu a wymyślanie że ktoś spaceruje po sklepie to już jakiś absurd wymyślają sobie swoje zasady mam tylko nadzieję że prędzej czy później otworzą się sklepy bardziej przyjazne dla klient

  • KuBa 07.10.2020

    Nie czekajcie co na to UOKiK, czy PIH - tylko zgłaszajcie tam wszystkie nieprawidłowości. Oni sami nie sa w stanie biegać po wszystkich sklepach i sprawdzać co jest nieprawidłowego.
    Zgłaszanie im pomaga i są skuteczniejsi.
    Biedronka zapłaciła juz w tym roku karę nałożoną przez chyba UOKiK - 200mln zł czy coś w tej granicy. Chcą płacić nadal ??? OK, pomóżmy im.
    Czasami błędny jest rzeczywiście wewnętrzny przepis, ale najczęściej to jest "nie chce mi się" pracownika. Po co drukować protokoły zwrotu towaru, zwrotu kasy itp, jak wystarczy powiedzieć NIE.

  • Xyz 05.10.2020

    Pampersów nie można wymienić ani zwrócić . Głupota

  • Mecenas 154 11.09.2020

    Co na to NIK i PIH?
    Gdzie tu poszanowanie klienta i jego praw?
    Uwaga, bo Biedra wprowadzi przymusowy zakup towaru na 1000 zł po przekroczeniu jej progów.
    To rozbuj w biały dzień - gdzue są ODPOWIEDNIE ORGANA I INSTYTUCJE.
    CZY WIĘKSZYM WOLNO WIĘCEJ, czy wolno zmuszać do zakupów, jeżeli sir ktoś pomyli i niedoczyta ceny na przykład?

    No paranoja. GDZIE Rzecznik Konsumenta i UOKIK,?
    Za co biorą wynagrodzenia?

  • sanitarnica 06.09.2020

    kupowany w biedronce placek drożdżowy ciemnieje miejscami i robi sie czarny,
    kupione po dniu przechowywania w lodówce pierogi ruskie mają bombaż , to samo dzieje sie z serkiem klinek delikate- opakowanie jest spuchniete ,nie kupujcie tych produktów bo mozna sie zatruc.
    Lepszy numer ze Biedronka nie chce wymieniac na dobre.

  • sanitarnica 06.09.2020

    kupowany w biedronce placek drożdżowy ciemnieje miejscami i robi sie czarny,
    kupione po dniu przechowywania w lodówce pierogi ruskie mają bombaż , to samo dzieje sie z serkiem klinek delikate- opakowanie jest spuchniete ,nie kupujcie tych produktów bo mozna sie zatruc.
    Lepszy numer ze Biedronka nie chce wymieniac na dobre.

  • Pawel 05.09.2020

    Witam kupiłem w Biedronce w Nowej Sardynię szczoteczki oral be do mojej elektrycznej szczoteczki , na zajutrz chciałem oddać całe opakowanie całe nie otwierane , pani kierownik powiedziała że nie można zwrócić szczoteczek , oszczegam wszystkich nie kupujcie tam takich towaro.

  • A62 23.03.2020

    Dzień dobry dzisiaj kupiłam w sklepie Biedronka piersi z kurczaka nie zwróciłam uwagi że w promocji są na tacce a nie we foli. gdy zorientowałam się przy kasie chciałam je zwrócić ale p. kasjerka i p. kierownik sklepu powiedziały że nie mogą mi przyjąć bo nie ma zwrotu mięsa. Czytając regulamin zwrotów z kwietnia 2019r. który znalazłam na waszej stronie nie ma nic takiego że nie mogę zwrócić tego towaru. Nadmieniam że Ja nie wyszłam ze sklepu tylko będąc przy kasie, chciałam dokonać zwrotu. Proszę o informację czy jest taki przepis i gdzie go mogę przeczytać. Z poważaniem7

  • Zx 29.08.2019

    Zakupiłam dziś mleko nan 3 2 sztuki bo miała być cena promocyjna- podczas kasowania poprosiłam kadjerke, aby sprawdziła czy promocyjna cena się naluczyla, powiedziała że tak, więc zapłaciłam i na paragonie cena bez promocji
    Chciałam zwrotu kasy, nie można " nie wiem co Pani z tym mlekiem robiła " Nie opuscilam sklepu. Po skasowaniu sprawdziłam paragon.... i co w tej sytuacji

  • Łuki 20 08.01.2019

    kupiłem dzisiaj mleko nan optipro 4 z datą do 12.2018r. a dzisiaj mamy 08.01.2019r. kto poniesie koszty bo ja przeterminowanego mleka dziecku nie podam a niby zwrotu produktów dziecięcych biedronka nie przyjmuje

  • kasia 26.03.2017

    Czy można zwrócić pieluchy,pampersy?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.