28.10.2016/14:04

Nowe zasady zwrotu towarów w sieci Biedronka

Spółka Jeronimo Martins Polska wprowadziła zmiany w zasadach zwrotu towarów pełnowartościowych.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

79 komentarzy

  • Kasia 01.08.2022

    U mnie podobnie zakupiłam kosiarkę w maju która okazała się zepsuta więc ją zareklamowałam zaznaczyłam że chce zwrot gotówki i tak od maja walczę o zwrot swoich pieniędzy banda oszustów każą przyjąć produkt który był już wadliwy.....

  • Gustaw 28.07.2022

    Dzisiaj w Biedronce w Kielcach przy ul Sandomierskiej kupilam kawe M K ,ktora w/g gazetki powinna kosztowac 12.50 nie zwrocilam uwagi ze warunkiem takiej ceny jest zakup 2 sloikow tejze kawy .Po zaplaceniu na paragonie cena kawy wynosila 21 99 zdziwilam sie gdyz wczesniej sprawdzalam pod czytnikiem ktory wyswietlil cene 12.50.Pani kasjerka wyjasnila mi ze nalezalo wziac dwie kawy zeby byly w takiej cenie .Chcialam oddac ta jedna kawe ale dowiedzialam sie ze zwrotow ten sklep nie prowadzi i nic z tegi .Zostalam zmuszona do zakupu 2 kaw .Wszystko dzialo sie w sklepie z ktorego nie wychodzilam .Dziwne bardzo ze w kazdym innym sklepie klient ma prawo do zwrotu towaru a w tym akurat nie .Dlaczego?

  • Anna 25.07.2022

    Kupiłam dzisiaj biurkowy wentylator, chciałam go zwrócić ponieważ nie ma funkcji obrotowej.Pani "kierownik"w biedronce powiedziała że mam dzwonić na obsługę klienta, ona mi może tylko przyjąć do reklamacji.To sklep łamie prawo konsumenta i wszystko jest ok.Napisałam maila czekam na odpowiedź.

  • Niezadowolony klient 19.07.2022

    Czytając komentarze widzę ze nie tylko ja zostałam oszukana w biedronce i nie mogę zwrócić zakupionego towaru. Po co piszą regulaminy zwrotów jak i tak później nie jest on przestrzegany tak zwani kierownicy sklepów robią co chcą albo może mają zakaz przyjmowania zwrotów przez wyższe wladze. Działa to na niekorzyść sklepu bo tracą bardzo dużo klientów w każdym innym sklepie można oddać zakupiony towar. Życzę powodzenia biedronce przy takim nie szanowaniu klienta i szybkiego bankructwa z taką postawą wobec klienta.

  • Emerytka z Gdyni 16.07.2022

    Dziś robiłam zakupy w Biedronce na placu Kaszubskim w Gdyni, Była promocja mleka ,,Wypasione 2 procent'',przez pomyłkę wzięłam 3,2 procent'',po odejściu od kasy kilka kroków sprawdziłam paragon, wróciłam do kasjerki z zakupami i paragonem, wezwała osobę ,,kompetentną ,, która stwierdziła że nie dokonują zwrotów.Jestem starszą osobą niedowidząca,ale nie ma to znaczenia.Zaznaczam że robię tam zakupy od początku sklepu, ale poczułam się jak złodziej,który ich chce okraść, powiedziałam, że więcej mnie nie zobaczą.Było mi bardzo przykro.Od tej chwili będę tylko chodzić do Lidla,zawsze zwracają pieniądze i są uprzejmi.Żegnaj🐞

  • Emerytka z Gdyni 16.07.2022

    Dziś robiłam zakupy w Biedronce na placu Kaszubskim w Gdyni, Była promocja mleka ,,Wypasione 2 procent'',przez pomyłkę wzięłam 3,2 procent'',po odejściu od kasy kilka kroków sprawdziłam paragon, wróciłam do kasjerki z zakupami i paragonem, wezwała osobę ,,kompetentną ,, która stwierdziła że nie dokonują zwrotów.Jestem starszą osobą niedowidząca,ale nie ma to znaczenia.Zaznaczam że robię tam zakupy od początku sklepu, ale poczułam się jak złodziej,który ich chce okraść, powiedziałam, że więcej mnie nie zobaczą.Było mi bardzo przykro.Od tej chwili będę tylko chodzić do Lidla,zawsze zwracają pieniądze i są uprzejmi.Żegnaj🐞

  • Ww 07.06.2022

    Nie chcieli przyjąć w sklepie reklamacji na mięso więc przez 30min męczyłem kierowniczkę i pracownice. Pisanie oświadczenie odmowy, stanu produktu itp. Czytały mi regulamin, szukały uzadanienia i nie znalazły. Klienci mieli kino. Emocje poadly, temat zamknięty, 7 zł w plecy...

  • Tadeusz 28.05.2022

    Nie kupujcie sprzętu w biedronce, 30 dni po reklamacji i zero odpowiedźi, konsultanci nie są w stanie pomóc, oni tylko mogą przyjąć zgłoszenie i powiadomić serwis i tak już zgłaszałem kilkukrotnie.

  • Anna 18.05.2022

    Kupiłam w biedronce mop parowy myśląc,że jest to odkurzacz bezprzewodowy, wszystkie napisy w jęz.angielskim, dopiero w domu w instrukcji doczytałam, że jest to mop. Zwrócić nie można, bo zwrotów sprzętu elektronicznego nie przyjmują! Czy to jest zgodne z prawem konsumenckim?

  • Legniczanka 30.04.2022

    🐞 przyjazny sklep dla klienta🤣,oszustwo w biały dzień,totalny bałagan w szafach chłodniczych i gablotach chłodniczych,towar z promocji wymieszany z tym bez promocji,palety z towarem porostawiane wzdłuż alejek,że trudno przejechać wózkiem,"świeże warzywa",rzodkiewka miękka jak gąbka, liście zwiedniete,co do obsługi też wiele do życzenia.Tak oto w skrócie opis sklepu Biedronka w Legnicy ul.Sudecka....NIE POLECAM!!!!

  • Zniesmaczona 30.04.2022

    Omijajcie szerokim łukiem sklep Biedronka w Legnicy ,ul.Sudecka,bałagan w gablotach co powoduje dezorientację klienta co do cen danego produktu.Mniejsze opakowania wymieszane z większymi ,gdzie jedne są w promocji a drugie nie!!!Nabijają ludzi w butelkę w ten sposób powiększają swój kapitał!!!!Obsługa okropna.

  • Abc 30.04.2022

    Promocja Karkówka grillowa przecenę z 26,99 na 10.99 za kg.W gablocie wymieszane mniejsze opakowania z większymi.Na gablocie czerwona kartka "promocja Karkówka grillowa 10.99 zł/kg."wybrałam 3 opakowania po około 0.75 dać.Zaplacilam,odeszłam od kasy i okazało się,że karkówka jest po 26.99zl,ponieważ promocja jest na karkówkę pakowana po 1 kg.Nie zamieniła mi pani kasjerka( wręcz nieuprzejma),ponieważ na mięso nie ma zwrotów.Nie zrobię zakupów w Biedronce w Legnicy przy ulicy Sudeckiej...Może dyrekcja zainteresuje się odpowiednia promocja towarów,porządkiem i czystością gablot chłodniczych a także prawidłowym oznakowaniem cenowym.

  • Neciak 30.04.2022

    Nigdy więcej zakupów w Biedronce. Jak można tak oszukiwać klientów. Piszą że brykiet w promocji ale schowany a wystawiony inny, kiedy się przy kasie zorientowałam już nie można wymienić na ten właściwy. To jakieś nieporozumienie ,jak tak można.

  • rosomak1111 Gdańsk 25.04.2022

    25.04.2022r. sklep Gdańsk-Suchanino ul.Beethovena dokonałem zakupu promocyjnego produktów AXE żel pod prysznic. Opis promocji jak to w Biedronce różnie można interpretować w gazetce jest napisane "kup 2 i zapłać mniej" tego już się nauczyłem, że chodzi o cenę za sztukę ,lecz dodatkowo w opisie jest gwiazdka i opis "drugi taki sam produkt za 1zł'' przed zakupem spytałem się kasjerki czy dobrze to rozumuję, że produkt jest za 6,49zł,a drugi taki sam za 1zł potwierdziła więc dokonałem zakupu i zapłaty za zakupy. Po odejściu na ok.2m od kasy,gdyż już następny klient był obsługiwany po ok.15 sekundach wróciłem zareklamować żele gdyż naliczono mi cenę 2x 6,49zł ,a miało niby być 6,49zł +1zł /dodam,że kupiłem trzy takie zestawy czyli 6 szt. produktów/ wezwana przez kasjerkę kierowniczka sklepu stwierdziła,iż wszystko jest zgodne z treścią zawartą w reklamie ,a zwrotu nie dokona gdyż jest to produkt higieny osobistej. Dla mnie to kobietka nie za bardzo wczytała się w treść regulaminu gdyż ZWROT TOWARÓW PEŁNOWARTOŚCIOWYCH punkt 4 mówi ,iż towar można zwrócić bez problemów zaraz po dokonaniu zakupu ,ale jak widać zabrakło dobrej woli. Zatrudniają na stanowiskach kierowniczych osoby mało kompetentne ze słabą zdolnością czytania i pojmowania stworzonych przez kierownictwo wyższego szczebla regulaminów sprzedaży ,po co te regulaminy sprzedaży skoro się ich nie przestrzega.

  • Ewa 25.03.2022

    Dzisiaj zakupiłam w Biedronce 2szt.majonezu "Madero" niby w promocji 1+1gratis. Jak się okazało 2szt.kupiłam w normalnej cenie,bo już ktos zakupił ten majonez dzisiaj na nr.mojej karty"Moja Biedronka".Chciałam zwrócić ten majonez,ale też nie można i to w chwili zapłaty paragonu.Jedno wielkie oszustwo i naciąganie ludzi.Nie polecam robienia zakupów w tym sklepie.Sklep "Biedronka" w Piotrkowie Trybunalskim przy ul.Woj.Polskiego 137.

  • Nik pomorze 19.02.2022

    Jak to jest ze z paragonami nie moge zwrócić ubranek dla dzieci kupione dzien wczesniej, stan nie dotykany?
    Bo se napisali na karteczce małymi literkami (nie widocznymi prawie ze nie podlega zwrotowi promocja) wewnętrzny regulamin, to oszustwo i wprowadzanie w błąd! Jak do tego sie ma prawo unijne?

  • Klient 18.02.2022

    Najgorszy sklep!!!! Poziom obsługi na najniższym poziomie oraz bałagan na półkach, gdzie nie ma cen przy danym produkcie,skutecznie powstrzymuje przed robieniem zakupów w tym sklepie!!! Zakaz wymiany produktów spowodował,że dzisiaj ostatni raz zrobiłam zakupy w Biedronce!!! Nie zrobią wymiany,bo kryją się procedurami!!! Klient traktowany jak intruz!!! Odradzam

  • Helena 12.02.2022

    Kolejny raz szlag mnie trafił podczas zakupów w Biedronce przy ul. Bergamotki w Warszawie. Pracują tam sami mało rozgarnięci kierownicy sklepu. Zakupiłam 4 butelki oleju Kujawskiego. Jak sie okazało, w promocyjnej cenie można było kupić 2 szt. Nie chciałam blokować kasy samoobsługowej bo był tłum ludzi, po zapłaceniu rachunku podeszłam do kierowniczki sklepu z prośbą o przyjęcie zwrotu 2 butelek. Usłyszałam, że nie ma możliwości zwrotu towaru z promocji. W regulaminie zwrotów nie znalazłam takiej informacji. W podobny sposób, przez tą samą kierowniczkę byłam zrobiona w konia przy zakupie na podobnych zasadach suszonych pomidorów w oleju. Wcześniej kierownik tym razem odmówił mi przyjęcia śmierdzącego mięsa, zirytował mnie do tego stopnia, że rzuciłam mu je pod nogi. Mam 72 lata, nie widzę bez okularów, więc napisane drobnym druczkiem informacje są dla mnie nieczytelne. Zakupy w tym sklepie to istna pułapka.

  • JanZ 08.02.2022

    Pomyliłem się i zakupiłem niewłaściwą herbatę Biedronka w Gdyni przy ul. Sojowej i nie mogę zwrócić chociaż oryginalnie zapakowana. Rezygnuję z zakupów w biedrze. Chamstwo się szerzy.

  • Pan klient 20.01.2022

    Pomyliłem się przy zakupie, więc chciałem minutę po zakupie zamienić na bardzo podobny towar i też się nie da, oszuści powinni im dowalić następne kary.

  • Jan 18.12.2021

    Zwrotów z promocji nie można zwrócić, a regulamin napisany drobnym druczkiem, aby klient nie mógł go w sklepie dojrzeć. Promocja natomiast trzcionką 30 napisana , aby klient dał się skusić. Przestrzegam przed promocjami w Biedronce

  • Bożena 26.11.2021

    W sklepach panuje ogromny bałagan .Palety z towarem stoją na sklepie nie rozładowanie po kilka dni.Nie ma towaru na półkach zgodnie z reklamą.Zwroty to istny koszmar nie opuszczając sklepu ni można nic zwrócić. Nie kupię w tych sklepach poza marchewką pietruszką. Czas pożegnań już nadszedł

  • JaM 04.11.2021

    Żaden sklep stacjonarny nie musi przyjmować zwrotów - prawo tego nie wymusza na takich sklepach a te, które przyjmują zwroty tylko idą klientom na rękę i to jest ich dobra wola.
    Z praktycznego punktu widzenia takie zwroty wymagałaby zatrudnienia samych rzeczoznawców, którzy potrafili by określić czy zwraca rzecz faktycznie nie była używana czyli np. ubranie kupione w Biedronce nie było nawet przymierzane (smród potu, perfum, sierść) a i tak odmowa przyjęcia takiej rzeczy zawsze budzi emocje.
    Przyzwyczailiście się, że można bez namysłu kupować produkty jak leci a później je zwrócić - powód zawsze się znajdzie albo i bez powodu bo będziecie oburzeni, że sprzedawca Was o niego zapyta (żeby odróżnić zwrot od reklamacji na podstawie powodu zwrotu), a jako klient nie chcę kupować używanych rzeczy, które teoretycznie używane nie są ale ktoś już je przymierzał czy testował w domu bo wiem, że kasjer nie jest w stanie tego zweryfikować.

  • Anita 31.10.2021

    W tej sieci jest bałagan specjalnie mieszają towar droższy z tańszym żeby naciągnąć ludzi a potem zwrotów nie przyjmują a człowiek nawet od kasy nie odejdzie ..omijać szerokim łukiem

  • Jak wypełnić? 21.10.2021

    Tak naprawdę to prawie nic nie można oddać . Biuro obsługi zawsze ma rację i odpowiedni przepis🥺

  • . 30.09.2021

    .

  • Do Bogusława biedronkavw Sierakowicach na ul.Łosińskiego 25.09.2021

    Dziś też nadziałam sie na masla oselka 2 sztuki za 30 zł.Ceny sa tak oznaczone,że myslalam ze za 2 osełki bedzie 3.99 za sztuke.W domu spojrzałam na paragon a tam cena 30 zl za 2 masla.Wracam do sklepu prosze o zwrot pania Gabriele,ta patrzy i mowi ze kupilam 1.5 godziny temu i produkt stracil ciag termiczny Po pierwsze godzina zakupu z paragonu 13:47 do sklepu wrocilam o 14:20 to jest pol godziny max a nie jsk pani stwierdzila 1.5 godziny.Mowi mi jak ona ma to przyjac i wyrzucic zevto strata dla sklepu że trzeba czytac ceny, i ze tak na chlopski rozum mam pomyslec czy 1 oselka bylaby po 3.99 ...nie znam ceny oselki i nie jest tez moim onowiazkiem znac ceny poszczegolnych artykulow droga pani ....druga klientka wtracila sie w rozmowe i mowi ze nie ma zwrotow nabialu...a pani kierownik mi na to novwidzi pani ta pani tez tak mowi....haha ja na to ze nie rozmawiam z pisttonna osoba tylko z pania osoba kompetentna (mysle)a pani sie zaslania tym vo klient z boku podpowiada zeby mnie splawic.Dzwonilam na infolinie i pytam pani prosze mi powiedzieć to co mozna odsac w biedronce a ona ze nie poteafi mi odpoeiedziec ze wie czego nie mozna oddawac czyli moi drodzy:Wszystkiego od art dpozywczych,alkoholi,papierosow,art chemicznych,...nic ...sprawa bedzie przezemnie zgloszona dalej.Pytalam pani kierownik ze chce rozmawiać z osoba ktora jest nad nia,odpowiedziała ze nie ma jej bo jest sobota.W takim razie poprosiłam o numer i imię tej osoby to powiedziala ze mam dzwonic na infolinie Normalnie cyrk.Tez pracuje w handlu i znam prawa konsumenta i mozna oddac jazda 1 rzecz......drodzy Panstwo.Tak jak pisalktos ze moze sie tak zdarzyc ze omylkowo zostana nabite nam rzeczy innej osoby i rowniez nie mozemy zrobic zwrotu Drodzy panstwo nikt nie jest nieomylny ani kasjerka w biedronce ani klient ktory zle przeczytal cene.

  • Stały klient 09.09.2021

    Wszyscy piszący komentarze mają rację. Biedronka to państwo w Państwie. Mają swoje zasady, ceny umieszczają tak by klienta zdezorientować, a potem nie ma zwrotu. Ja usłyszałam dzisiaj że są nowe zasady w związku z Covidem, i kto wyjdzie poza sklep nie moze nic zwrócić!! Zwłaszcz starszym ludziom trudno sie połapać, których można oszukiwać ile się da. Zatym Drodzy Państwo... róbmy zakupy tam, gdzie nas miło obsługują,,, gdzie towar zawsze można zwrócić (nawet spożywczy), czyli Kaufland, Tesco, Netto itd... Nikt nam nie robi łaski za nasze pieniądze!!!

  • Wdzięczna BYŁA klientka 08.09.2021

    Dzisiaj trafiliśmy na promocję czy też wyprzedaż.in. art przemysłowych. W promocji było, że trzeba kupić 4 produkty i wówczas 2 najtańsze będą gratis. Wzięłam 3 garnki i rondelek z f-my Ambition - wszystkie były po 40 zł za sztukę. Do tego jako czwartą rzecz dołożyłam szelki dla psa za 35zl.
    Miałam też produkty spożywcze i owoce. Był tłum ludzi, więc kasjerka przeleciała w tempie odrzutowca przez wszystkie kody. Podczas pakowania okazali się, że mam w zakupach czyjeś skarpetki i to dwie pary. Więc wracam do kasy i mówię, że te skarpetki nie są moje, bo po pierwsze są męskie, a po drugie ja ich nie wkładałam są o koszyka! A pani mi na to, że być może zostały na taśmie po poprzednim kliencie... 😮
    No i to jest w zasadzie koniec historii, bo chwilę potem usłyszałam, że i tak nie mogę ich oddać, bo były kupione w promocji wyprzedażowej artykułów przemysłowych, a to nie podlega zwrotowi!!! 🤬
    Mało tego, że szlag mnie trafił, bo w zasadzie zapłaciłam za coś, czego w ogóle nie potrzebuję, w dodatku przez pomyłkę 🤦 to jeszcze dodatkowo diabli wzięli moje dwa produkty gratis, bo jako jeden naliczyły się jakieś francowate skarpetki 😡😤 ale oczywiście nikt nie bierze za to odpowiedzialności!!!

  • Bożena 07.09.2021

    Wczoraj popołudniu kupiłam żelazko, pytałam przy kasie czy jest możliwość zwrotu - pani powiedziała że tak. Dzisiaj rano chciałam zwrócić i tu już problem. Z-a kierownika (niechciała się przedstawić zasłaniając się RODO) powiedziała że zwrotów nie ma i należało się wcześniej zapoznać z regulaminem, przyjmowane są tylko reklamacje. Powiedziałam że personel sklepu wprowadził mnie w błąd, na co Pani Kierownik że Ona za to co ludzie mówią nieodpowiada i że wziełam naklejki (które są na karcie) a teraz chcę zwracać towar - moja odpowiedź że z karty naklejki można ściągnąć w każdej chwili. Szkoda słów zastanawiam się czy to są wytyczne sklepu czy niechęć z-a kierownika.

  • bodziu 10 15.07.2021

    W piątek kupiłam w Biedronce maszynkę do strzyżenia psów, od znajomej dowiedziałam się że prawie nie tnie. Więc chciałam oddać, ale kierowniczka powiedziała, że takich towarów nie przyjmuje. Czyli niczego nie można już oddać. Masakra 😢

  • Nikt 01.07.2021

    Dziś tj. 30.06.2021 kupiłam mleko modyfikowane dla niemowląt Hipp 1 i po podaniu zorientowałam się, że to mleko ma datę ważności do 23.04.2021. Po pojechaniu do sklepu i zgłoszeniu tego okazało się, że to nie było tylko jedno opakowanie. Cała półka, nie tylko mleka Hipp ale też Nan i inne są po terminie !!!!!!(04.2021, 05.2021). Głównie te z numerem 1. Jest to nie dopuszczalne żeby produkty dla niemowląt były przeterminowane o 2,3 miesiące!! Kierowniczka zmiany powiedziała, że to NIEDOPATRZENIE. Jak dla mnie to nikt nie sprawdzał daty ważności tych mlek od kwietnia. Po trudach i kontakcie z kierownikiem sklepu została spisana notatka. Wychodząc ze sklepu druga pani ekspedientka burknęła, że jest już 23.15, a biedronka jest do 23. Dodam jeszcze tylko, że dzwoniłam na policję, bo sanepid już nie odbierał, a pan policjant powiedział, że to nie jest narażenie życia lub zdrowia.

    SPRAWDZAJCIE UWAŻNIE DATY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH ZWŁASZCZA TYCH DLA DZIECI!!!!!!!!!!!!!!

  • Nikt 01.07.2021

    Dziś tj. 30.06.2021 kupiłam mleko modyfikowane dla niemowląt Hipp 1 i po podaniu zorientowałam się, że to mleko ma datę ważności do 23.04.2021. Po pojechaniu do sklepu i zgłoszeniu tego okazało się, że to nie było tylko jedno opakowanie. Cała półka, nie tylko mleka Hipp ale też Nan i inne są po terminie !!!!!!(04.2021, 05.2021). Głównie te z numerem 1. Jest to nie dopuszczalne żeby produkty dla niemowląt były przeterminowane o 2,3 miesiące!! Kierowniczka zmiany powiedziała, że to NIEDOPATRZENIE. Jak dla mnie to nikt nie sprawdzał daty ważności tych mlek od kwietnia. Po trudach i kontakcie z kierownikiem sklepu została spisana notatka. Wychodząc ze sklepu druga pani ekspedientka burknęła, że jest już 23.15, a biedronka jest do 23. Dodam jeszcze tylko, że dzwoniłam na policję, bo sanepid już nie odbierał, a pan policjant powiedział, że to nie jest narażenie życia lub zdrowia.

    SPRAWDZAJCIE UWAŻNIE DATY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH ZWŁASZCZA TYCH DLA DZIECI!!!!!!!!!!!!!!

  • Zwiedziona i zawiedziona 29.06.2021

    W Biedronce nagminnie oszukuje się klientów kusząc promocjami tak podstępnie, aby nie można było z nich skorzystać. Stale ogłasza na małych, pomarańczowych kartkach, że np
    "Wszystkie produkty Nasza Spiżarnia drugie opakowanie taniej o 50%" lub teraz "Wszystkie produkty Nasze Smaki taniej drugie opakowanie o 60%"
    Taki tekst wskazuje,
    że wszystkie produkty z tej serii są w promocji. Na kartce jest zawsze obrazek jak z powielacza, pokazujący kilka produktów, tak nieczytelny, że trudno czasem je rozpoznać. Okazuje się, że w taki sposób prezentuje się wybrane produkty z tej serii podlegające promocji a nie wszystkie jak się ogłasza. Czasem dopiero w domu klient odkryje brak promocji. Personel tłumaczy to zwykle gapiostwem klienta, że powinien się domyślić, że obniżka dotyczy tylko towarów na nieczytelnym obrazku, trzeba nosić okulary itp To jest ich stary
    numer, teraz z serii "Nasze smaki" trzeba wziąć dwa takie same produkty, jeśli nawet weźmiemy te z czarnego, rozmazanego obrazka, to muszą być jednak identyczne, np 2 paczki pierogów ruskich.
    Od piątku zostałam oszukana na 7 złotych, niby mało, ale nie dla mnie. Proszę policzyć ile kasy mają na jednym kliencie, w ubiegłym roku, czasie pandemii mieli rekordowe dochody.
    Właśnie w Warszawie Służew otwierają kolejną /chyba 8 w promieniu 2 km/ Biedronkę, może właśnie ktoś tam zbankrutował po lockdawnie.

  • Olek 28.06.2021

    Kupiłem w piątek baterie w Biedronce , w poniedziałek chciałem je zwrócić ( miałem nienaruszone opakowanie i paragon) kierowniczka powiedział a że mogę do 2 dni , a że niedziela była handlowa nie przyjęła towaru

  • Irminka27 25.06.2021

    Kupiłam biustonosz w Biedronce, przy kasie pytałam, czy jeśli będzie zły rozmiar to mogę oddać? Kasjerka powiedziała, że oczywiście bez problemu. Okazało się, że bielizna miała kiepski krój, i poszłam oddać, i co ? Pani kierownik nie pozwoliła przyjąć towaru i oddać pieniędzy. Biedronka to jakiś dziwny sklep, niw e powinni mieć w swojej ofercie, czegoś czego nie można ani wymienić ani oddać.

  • Danka 19.06.2021

    Miałam dziś podobna sytuację jka Wy piszecie. Na ich adres mailowy wysłałam wiadomość opisując sytuację. Ciekawe co odpiszą. A tak wogóle preferuję LIDL tam nie ma takich problemów. Nie wiem co
    mnie tam poniosło. Ostatni raz.

  • Karolina 11.06.2021

    Zwroty w Biedronce..? Porażka jak to im przechodzi? Jak to się ma do praw konsumenta?
    Pracownicy niby nie są winni regulaminowi ale jak chcą to mogą przyjąć zwrot czyli co... wychodzi na to że jeśli im się chce to ok przyjmą wszystko a jeśli nie mają humoru to nie bo nie....spie***laj
    Wolę sklepy gdzie respektuje się prawa konsumenta

  • Nikt 29.05.2021

    Tak naprawdę to nic nie można zwrócić w Biedronce, gdzie w każdym innym klient ma prawo się rozmyslec i zwrócić produkt. T Oszukują jak tylko się da. A drogo jak i w innym osiedlowym sklepie. A i bony sodexo jak zawsze wczytuje godzinę to jakaś porażka. Biedronka to jeden z najbardziej oszukujacych sklepów.

  • Mirosława 26.05.2021

    Należy pociągnąć do odpowiedzialności autorów regulaminu dot. zwrotu towarów w sklepie Biedronka, a więc p.D Szczurek i p. Karola Sęktasa. Najpierw w pkt. 3 piszą, że nie można zwrócić wszystkich artykułów spożywczych nie wyjaśniając co rozumieją przez artykuły spożywcze. Należałoby rozumieć, że z rzeczy jadalnych nic nie można zwrócić. To w jakim celu zredagowano drugi pkt. 3 , gdzie już można dokonać zwrotu.
    W regulaminie nic nie ma o tym, że nie można zwracać produktów z chłodni. Czy jest możliwe żeby produkt wyjęty z chłodni po dojściu do kasy się zepsuł?! i nie można go zwrócić?! Co za bajki opowiada kierownictwo sklepu w Łomiankach? ,albo jakie towary sprzedaje Biedronka.
    Urząd ochrony konsumenta powinien się za to wziąć.
    Dzisiaj, tj 26 maja 21 zaraz po zapłaceniu w kasie za produkty zorientowałam się, że żle odczytałam cenę za brzuszki łososia bo cena umieszczona była na suficie będąc jeszcze przy kasie nie zwrócono mi pieniędzy gdy wyraziłam ochotę zwrotu tego artykułu. Kierownik sugerowała że mogłam tak długo spacerować po sklepie, że towar się zepsuł. Reasumując, ceny są mało czytelne, jedne wyrażają cenę produktu, a drugie napisane małym drukiem cenę za 100g.
    Ceny wprowadzają też klienta w błąd np. dzisiaj cena wystawiona za młode polskie ziemniaki 3 kg wynosi ponad 4 zł, a w rezultacie jest to cena za 1,5 kg. Większość towarów tj. kalafiory, pietruszka, pomidory malinowe nie nadają się wogóle do spożycia.

    Łomianki, dn.26.05.21 r.

  • Ona 18.05.2021

    W Biedronce są złej jakości truskawki mrożone. Ryby mrożone w panierce, pakowane w kartonikach to porażka jakaś, tak jest zaledwie 50% ryby, a 40% panierki! Uważajcie na awokado, lepiej zapytać czy możesz przekroić i sprawdzić! Nie ma sensu kupować kilka sztuk, na kupionych 6 sztuk, aż 2sztuki do wywalenia!!!! i to Awokado HAS. Towar raz w tygodniu, awokado leży zatem kilka dni. Nie ma na nim daty, ani terminu spożycia, kupujesz tzw kota w worku, nie uznają Ci reklamacji!

  • klient 10.05.2021

    Co rozumieć pod nazwą ,, bielizna ,, w Biedronce ? majtki i biustonosz ? Czy nieotworzone pudełko z biustonoszem można zwrócić ? Kasjerka powiedziała , że do 14 dni można ale p. kierownik sklepu zaprzeczyła. Komu wierzyć?

  • Moniķa 04.05.2021

    Dzisiaj tj. 04.05 zakupiłam w biedronce mleko modyfikowane nan przez przypadek zamiast 2 wzięłam 1. Przy rozpakowaniu towaru zauważyłam, że wzięłam 1 i wróciłam z paragonem do sklepu żeby wymienić. Od zastępcy kierownika usłyszałam: "nie wymienię takie są procedury przez twoje głupie mleko nie zamierzam wylecieć z roboty!" Pozostawię tą odpowiedź bez komentarza.

  • Gt 04.05.2021

    Dno kompletne chcąc zwrócić towar z paragonem oczywiście zakupiony Ok.1,5 godz. Wcześniej pani mówi, że muszę dzwonić na infolinię i prosić o zgodę na zwrot .A to była zwykła pomyłka w zakupie mąż zamiast Ferry kupił Finisz Do zmywarki .Proszę jak się traktuje klientów, a klient pójdzie do Sprawdzonego profesjonalnego Lidla.
    .

  • Dawid 28.04.2021

    Dziś w biedronce w Łodzi 28.04.2021 ,zakupiłem mrożone ryby 2 paczk i inne zakupy , wyszedł mi wysoki rachunek -sprawdziłem a tam cena ryby za 500 g 18zł razem za 2 paczki o wadze 1kg wyszło 36 zł . Nie odchodząc od kasy poprosiłem kierownika chcąc zwrócić towar , otrzymałem informacje że nie moge bo -covid- . Podobno jest informacja na stronie biedronki że mrożonek zwracać nie można , ale jaka jest różnica między mrożonkami a innymi produktami w biedronce , tym bardziej że chciałem zwrócić towar nie odchodząć od kasy . Na sklepie nie ma żadnej informacji na ten temat co do mrożonek , jestem bardzo ciekaw co na to UOKiK gdzie jest moje prawo KONSUMENTA .

  • Gt 22.04.2021

    Biedronka śmiech na sali dziadostwo jakich mało!!! Tam nic się nie da zwrócić,taki sobie regulamin wymyślili. Dno dna i metr mułu

  • Niezadowolona 14.04.2021

    8.04.2021 Kupiłam w Biedronce w Gnieźnie na ul.Paczkowskiego 2 puszki farby Altax kolor palisander.
    13.04. 2021 po otwarciu jednej puszki okazało się ze zamiast koloru czarnego jaki byl pokazany na opakowaniu w środku jest brąz.Chcialam tą farbę zwrócić niestety usłyszałam od pani "Kierownik" że nie mogę tego zrobić bo to jest chemia i zwrotu na to nie ma.Mało tego osoba ta nie chciala zbytnio ze mną rozmawiać,nawet nie chciala potwierdzic jaka jest różnica w kolorze na puszce a jaka w srodku.Dopiero po krótkiej wymianie zdań przyznała rację ale zwrotu nie zrobiła odsyłając mnie na infolinię.
    Wniosek grubo się trzeba zastanowić nad zakupami w sieci Biedronka,skoro jest taki problem ze zwrotem czegokolwiek.
    P.s.
    Pozdrowienia dla Pani "Kierownik" Joli

  • Gosia 09.04.2021

    Dziś zakupiłam mydła w Biedronce i nie doczytałam że 3 sztuki są w promocji. Ja wzięłam dwa. Wróciłam po 5 minutach do tej samej kasy. Już oddać nie mogłam. Zaskoczyło mnie to. Pierwszy raz widzę że towaru nie można oddać zwłaszcza nie otwieraną chemię. Gdzie taka informacja? Powinno być przedstawione dużymi literami w gazetce! Omijam szerokim łukiem

  • Budrys 09.04.2021

    Biedronka to "państwo w państwie". Zwrot produktu żywnościowego nawet zaraz po zakupie jest niemożliwy. Miałem wczoraj taki przypadek cena nie zgadzała się z tą w gazetce, towar był droższy, więc chciałem oddać. Nie mogłem, bo to produkt żywnościowy. Biedronka wymyśla sobie swoje prawo zwrotu towarów, nie licząc się z prawem ogólnie obowiązującym. Zaorać to badziewie.....

  • Wanda 29.03.2021

    No cóż... Po to są cenowki i oznaczenia na półkach żeby je czytać. Jeżeli się pomyłkę i wezmę nie ten towar co potrzeba to jest tylko moja wina. Jak nie chcę takich błędów popełniać to idę do sklepu osiedlowego gdzie towar podaję sprzedawca. Jeżeli w jakimś sklepie uważam że towar to "dziadostwo" to zwyczajnie do niego nie chodzę. A co do zwrotu artykułów spożywczych i kosmetyków...jest covid, jest mnóstwo innych chorób. Towar wyjęty z lodówki i pozostający poza nią 20 minut nie może już wrócić do sprzedaży, kto ma za to zapłacić? Biedronka, kasjerka czy ktoś kto przespacerował się z tym po sklepie i stwierdził że to jednak nie to? Pracownicy sklepów muszą mieć aktualne badania żeby pracować przy żywności. Klienci takich badań nie mają, idę do sklepu i widzę bułki z wgnieceniami po paluchach, otwarte jogurty i ostatnio płyn do czyszczenia sedesu...moim zdaniem towar raz dotknięty powinien być przez tą osobę kupiony bo nie wiadomo gdzie za przeproszeniem ten ktoś wcześniej ręce trzymał i co na tych rękach się zalęgło. Nie pracuje w sklepie tylko chodzę na zakupy i widzę.

  • Małgorzata 29.03.2021

    W poniedziałek zakupiłam zgrzewarkę próżniową sprawdziłam wieczorem czy działa i okazało się że nie zgrzewa po odessaniu powietrza. Zaniosłam do sklepu we wtorek i okazało się że musi być przyjęta na reklamacje ponieważ ja otworzyłam. Więc pytam jak mam sprawdzić coś czy działa bez otwierania. I teraz muszę czekać 14 dni bo tyle trwa reklamacja a zgrzewarka była tylko sprawdzona. Dla mnie to bez sensu powinni od razu wymienić na nową lub oddać pieniądze. W Lidlu po kilku dniach zwróciłam wadliwy towar i od razu oddali pieniądze a w Biedronce porażka.

  • Gosia 18.03.2021

    Okropność!!! Wielkimi literami cena promocyjna majonezu z 9.99 na 6,99 Gazetka od 18 marca promocja .I w sklepie też rzuca się w oczy.Ale maleńkimi literkami napisane ,akurat ta promocja od 19 marca.Proszę sobie wyobrazić ile osób dziś zakupiło ten majonez po 9,99 z
    przeświadczeniem że po 6,99. Morał jak najdalej od 🐞

  • Justa 16.03.2021

    A jak jest że sprzętem AGD np odkurzacz ma być w Biedronce, ale chcę sprawdzić jak chodzi w sensie nie odkurzać tylko moc- czy można zwrócić?

  • Bogusław 04.03.2021

    Dzisiaj w biedronce chciałem kupić kawę w promocji ,a przez pomyłkę wziołem inną bez promocji. Podczas sprawdzania paragonu 2 metry od kasy zorientowałem się o pomyłce,Poinformowałem kierowniczkę o sprawie i chciałem zwrócić kawę ,a okazało się,że nie mogą tego zrobić , bo tak jest w regulaminie. Morał z tego taki.że biedronkę trzeba omijać szerokom łukiem, a zakupy robić w Lidlu, gdyż w Lidlu tego problemu ,by nie było !Zakupy robiłem w biedronce w Sierakowicach woj. pomorskie. Na marginesie to z tymi promocjani jest tak , że co rusz okazuję się , że na regale jest cena promocyjna , a na rachunku tej promocji już nie ma .Ja o tym wiem , bo sprawdzam rachunki, ale pewnie wszyscy nie sprawdzają,
    Pozdrawiam

  • Iwona 02.03.2021

    W środę 24.02 kupiłam w Biedronce na ul. Le Ronda w Katowicach, między innymi (dość dużymi) zakupami, pizzę 4 sery, która była w promocji przy zakupie 2. Wyszłam do auta i zaczęłam się pakować no i zauważyłam, że pizza jest owszem 4sery ale - BEZ LAKTOZY - i nie jest objęta tą promocją. Wróciłam do sklepu i poprosiłam o przyjęcie zwrotu żebym mogła kupić tą normalną pizzę .... Niestety zwrotu się nie przyjmuje pomimo że stałam cały czas na parkingu sklepowym i pomyłka nastąpiła nie z mojej winy, bo wszystkie pizze były razem na jednym poziomie - w żaden sposób nie oddzielone od tych "normalnych".
    Dobrze że jedna z ekspedientek się zlitowała nade mną i po cichu wymieniła mi pizzę za pizzę (oczywiście po normalnej cenie - bez promocji).
    Rzadko robię zakupy w Biedronce bo już jakiś czas temu przestałam lubić ten sklep, gdzie wprowadza się celowo w błąd klientów żeby wypchnąć niechodliwy lub niepełnowartościowy towar bez możliwości zwrotu. Kupiłam już kiedyś pierogi, mięso, śmietanę - które spuchły zanim doszłam do domu, masło z nalotem pleśniowym, serek wiejski z pleśnią w środku - mam naprawdę dość nabijania sobie kabzy na mojej emeryturze

  • Filemon 02.03.2021

    Na to wychodzi, że lepiej jeździć do Lidla. Wszystko można zwrócić bez problemu 😉.

  • Meg 22.02.2021

    W Pobierowie w Biedronce sprzedali mi zielone frytki..ZIELONE OD PLEŚNI..opakowanie foliowe nie jest przezroczyste wiec dopiero po przyjsciu do domu i rozcieciu opakowania okazalo sie ze FRYTKI nie nadają się w ogóle do spożycia.. biorac pod uwage polityke Biedronki o braku mozliwosci zwrotu artykulow spozywczych jestem stratna 9,99zl. produkt niewiadomo gdzie i jak był przetrzymywany..ZIELONA PLEŚŃ wskazuje że produkt musiał być rozmrazany i zamrazany ponownie-nie kupię więcej w tym sklepie żadnych mrożonek! ..z jeszcze większą strata dla sieciówki..

  • 2734569anex 03.02.2021

    Biedronka to est DZIADOSTWO!

  • Dorota 09.01.2021

    Po odejsciu od kasy i sprawdzeniu paragonu chciałam zwrócić
    mrożonkę,gdyż ta nie była w promocji.W kasie mi odmówiono, co potwierdził też kierownik.

  • Rozczarowana 30.12.2020

    Mąż z biedronki wrócił z pieluchomajtkami zamiast zwykłych na rzepy. Jak zobaczyłam zły zakup to wzięłam zakupy i paragon by wymienić. Minęło 1,5h ale okazało się że nie można zwrócić pieluch. Zdziwiłam się. Specjalnie ustanawiają takie regulaminy aby zwiększyć sobie sprzedaż, a klient wróci aby kupić kolejną rzecz. Dobrze że przez pierwszy rok życia dziecka używałam wielorazowych więc nie musiałam być zależna od zagranicznych sieci handlowych a przy okazji zadbałam o środowisko.

  • Maja 29.12.2020

    Jasne jest ze nie ma zwrotow art. spozywczych czyli tez miesa. Dziwi mnie ze ktos chcialby zwracac mieso czy szczoteczki do zebow lub bielizne bo ja nie chcialabym kupowac takich zwrotow. Co do promocji to przy kasie uprwniam sie ale zdarza sie ze mimo promocji kasjerka blednie informuje ze rabat nie nalicza sie. Pewnie naliczylby sie dopiero po zaakceptowaniu rachunku. Ale dziwi mnie ze nie ma w Biedronce zwrotow art. przemyslowych np. Dywaniki czy ozdobne bibeloty. Taka informacja jedt w sklepie. Dlaczego?

  • wena 23.12.2020

    wczoraj kupiłam 2 zabawki w biedronce, za 4 godz. chciałam zwrócić jedną z nich, pani kierownik nie chciała zrobić zwrotu bo jak stwierdziła "nie widzi paragonu w kasie, nie wyświetla jej się paragon (ja przedstawiłam jej oryginalny paragon) i bardzo nieprzyjemnie kazała żebym sobie na infolinię zadzwoniła, bo ona nic na to nie poradzi". Po telefonie na infolinię dowiedziałam się że z paragonem jest wszystko w porządku ale zwrotu nie mogę zrobić bo wczoraj była akcja i drugi produkt był za - 70%, więc nie mogę zwrócić żadnych produktów (bo kupione w promocji) ale oczywiście w sklepie do dziś nie ma żadnej informacji że taka promocja była/jest i zabawki kupione w takiej promocji nie podlegają zwrotowi. Dobrze się zastanówcie i sprawdzajcie ceny i promocje robiąc zakupy w Biedronce (najlepiej to przed wejściem do sklepu pytajcie, albo zadzwońcie sobie na infolinię, żeby cokolwiek się dowiedzieć). Robią klienta w balona !!

  • Paweł 22.12.2020

    Manipulują cenówkami na dziale z alkoholem tak żeby kupującego wprowadzić w błąd. Zwrotów nie przyjmują. Myślę, skoro tak wiele osób się nacieło w Biedronce to powinien się temu przyjrzeć odpowiedni urząd. Nie polecam tej sieci to były moje ostatnie zakupy.

  • Gosia 21.12.2020

    Doświadczyłam podobnej sytuacji... Kupiłam twaróg w promocji z kartą Biedronki. Po odejściu od kasy sprawdziłam paragon. To nie był ten twaróg tylko droższy. W szafie wszystko pomieszane... Wymienić już nie mogłam bo jast taki regulamin!!!!! Dziadostwo!!!

  • antybiedronkowiec 17.12.2020

    Moja noga w Biedronce więcej nie postanie!!! W Lidlu można zwrócić prawie wszystko, a tutaj gry za 200pln zapakowane oryginalnie nie. Żenada!

  • kupujący 08.12.2020

    Z przykrością stwierdzam że służby marketingowe sklepów Biedronka wykorzystują regulamin zwrotu towaru przy kasie.
    Otóż ceny poszczególnych towarów są tak rozmieszczane aby klientów dezinformować lub wprowadzać w błąd. Jest to codzienna praktyka w tej sieci sprzedaży. Uwaga po skasowaniu towaru nie ma zwrotu !! Ostrzegam klientów.

  • Mirek 04.12.2020

    Właśnie się dowiedziałem że biedronka wprowadziła zakaz zwrotów Art spożywczych tak mnie poinformował kierownik sklepu na popowicach we Wrocławiu ,to jest żenada pewnie chcą upłnić towar przed świętami ,cios poniżej pasa pozdrawiam Mirek

  • marek 27.11.2020

    kupilem dzis w biedronce maslo kture mialo byc przecenione [oczywiscie 3 sztuki .omylkowo wzialem drozsze .chcac je zwrocic. pani kierownik,powiedziala ze nie moge .bo nie wie ile czasu biegalem po biedronce.zasugerowala mi ze maslo sie chyba zepsulo. i niejest juz pelnowartosciowe.no iwyszedlem .bylem tak zaskoczony ,biedronka kwidzyn przy pekaesie

  • Nena 10.10.2020

    Chcąc zwrócić mięso po wyjściu z Biedronki dosłownie góra 5 minut kasjerka jak i kierownik nie chcieli przyjąć towaru do zwrotu sugerując mi że z mięsem mogłam spacerować godzinę po sklepie zacznę omijać szerokim łukiem sklepy Biedronka na paragonie jest chyba godzina zakupu a wymyślanie że ktoś spaceruje po sklepie to już jakiś absurd wymyślają sobie swoje zasady mam tylko nadzieję że prędzej czy później otworzą się sklepy bardziej przyjazne dla klient

  • KuBa 07.10.2020

    Nie czekajcie co na to UOKiK, czy PIH - tylko zgłaszajcie tam wszystkie nieprawidłowości. Oni sami nie sa w stanie biegać po wszystkich sklepach i sprawdzać co jest nieprawidłowego.
    Zgłaszanie im pomaga i są skuteczniejsi.
    Biedronka zapłaciła juz w tym roku karę nałożoną przez chyba UOKiK - 200mln zł czy coś w tej granicy. Chcą płacić nadal ??? OK, pomóżmy im.
    Czasami błędny jest rzeczywiście wewnętrzny przepis, ale najczęściej to jest "nie chce mi się" pracownika. Po co drukować protokoły zwrotu towaru, zwrotu kasy itp, jak wystarczy powiedzieć NIE.

  • Xyz 05.10.2020

    Pampersów nie można wymienić ani zwrócić . Głupota

  • Mecenas 154 11.09.2020

    Co na to NIK i PIH?
    Gdzie tu poszanowanie klienta i jego praw?
    Uwaga, bo Biedra wprowadzi przymusowy zakup towaru na 1000 zł po przekroczeniu jej progów.
    To rozbuj w biały dzień - gdzue są ODPOWIEDNIE ORGANA I INSTYTUCJE.
    CZY WIĘKSZYM WOLNO WIĘCEJ, czy wolno zmuszać do zakupów, jeżeli sir ktoś pomyli i niedoczyta ceny na przykład?

    No paranoja. GDZIE Rzecznik Konsumenta i UOKIK,?
    Za co biorą wynagrodzenia?

  • sanitarnica 06.09.2020

    kupowany w biedronce placek drożdżowy ciemnieje miejscami i robi sie czarny,
    kupione po dniu przechowywania w lodówce pierogi ruskie mają bombaż , to samo dzieje sie z serkiem klinek delikate- opakowanie jest spuchniete ,nie kupujcie tych produktów bo mozna sie zatruc.
    Lepszy numer ze Biedronka nie chce wymieniac na dobre.

  • sanitarnica 06.09.2020

    kupowany w biedronce placek drożdżowy ciemnieje miejscami i robi sie czarny,
    kupione po dniu przechowywania w lodówce pierogi ruskie mają bombaż , to samo dzieje sie z serkiem klinek delikate- opakowanie jest spuchniete ,nie kupujcie tych produktów bo mozna sie zatruc.
    Lepszy numer ze Biedronka nie chce wymieniac na dobre.

  • Pawel 05.09.2020

    Witam kupiłem w Biedronce w Nowej Sardynię szczoteczki oral be do mojej elektrycznej szczoteczki , na zajutrz chciałem oddać całe opakowanie całe nie otwierane , pani kierownik powiedziała że nie można zwrócić szczoteczek , oszczegam wszystkich nie kupujcie tam takich towaro.

  • A62 23.03.2020

    Dzień dobry dzisiaj kupiłam w sklepie Biedronka piersi z kurczaka nie zwróciłam uwagi że w promocji są na tacce a nie we foli. gdy zorientowałam się przy kasie chciałam je zwrócić ale p. kasjerka i p. kierownik sklepu powiedziały że nie mogą mi przyjąć bo nie ma zwrotu mięsa. Czytając regulamin zwrotów z kwietnia 2019r. który znalazłam na waszej stronie nie ma nic takiego że nie mogę zwrócić tego towaru. Nadmieniam że Ja nie wyszłam ze sklepu tylko będąc przy kasie, chciałam dokonać zwrotu. Proszę o informację czy jest taki przepis i gdzie go mogę przeczytać. Z poważaniem7

  • Zx 29.08.2019

    Zakupiłam dziś mleko nan 3 2 sztuki bo miała być cena promocyjna- podczas kasowania poprosiłam kadjerke, aby sprawdziła czy promocyjna cena się naluczyla, powiedziała że tak, więc zapłaciłam i na paragonie cena bez promocji
    Chciałam zwrotu kasy, nie można " nie wiem co Pani z tym mlekiem robiła " Nie opuscilam sklepu. Po skasowaniu sprawdziłam paragon.... i co w tej sytuacji

  • Łuki 20 08.01.2019

    kupiłem dzisiaj mleko nan optipro 4 z datą do 12.2018r. a dzisiaj mamy 08.01.2019r. kto poniesie koszty bo ja przeterminowanego mleka dziecku nie podam a niby zwrotu produktów dziecięcych biedronka nie przyjmuje

  • kasia 26.03.2017

    Czy można zwrócić pieluchy,pampersy?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.