Nowel Piekarnia Nowakowski chce podbić rynek
170 mln zł zamierza w ciągu czterech lat przeznaczyć na inwestycje firma Nowel Piekarnia Nowakowski specjalizująca się w pieczywie mrożonym – wynika z informacji „Rzeczpospolitej”. Ma to jej pomóc w wejściu na branżowe podium.
Nowel Piekarnia Nowakowski, nie licząc specjalistycznego pieczywa mrożonego na potrzeby gastronomii oraz wyrobów cukierniczych, zajmuje czwarte miejsce w Polsce, ustępując pola firmom Inter Europol Piekarnia Szwajcarska, Oskroba i La Lorraine Bakary. Planowane wydatki posłużą m.in. rozwojowi, a docelowo, w 2020 r., przychody mają być trzy razy większe niż na koniec 2015 r. – jak w rozmowie z „Rzeczpospolitą” podaje Michał Zajezierski, wiceprezes rodzinnej spółki.
Według szacunków, ze sprzedażą wynoszącą 400 tys. ton rocznie, produkty mrożone mają obecnie ok. 15 proc. udziałów w rynku pieczywa.