Nowoczesny marketing w handlu detalicznym
Wiedza na temat zachowań klientów jest podstawą budowy strategii marketingowych przedsiębiorstw handlu detalicznego. Marketing rekomendacji i crowd sourcing to narzędzia zwiększające skuteczność działań marketingowych firm handlowych
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
14.06.2017
Marketing internetowy, a zwłaszcza cały marketing zintegrowany w sieci jest w tym wypadku BARDZO WAŻNY. Wiem, bo w naszej branży napotykamy się na co dzień ze zjawiskiem: "Panie, postawiłem sklep internetowy i nikt tam nie kupuje!" - generalnie na tej samej zasadzie można postawić sobie billboard w środku lasu ;) Tak więc ludzie - poszerzajcie horyzonty, dowiedzcie się najpierw co to jest marketing zintegrowany w sieci (to ładnie ktoś wyjaśnił i jest nawet infografika: http://marketingmind.pl/marketing-zintegrowany-w-sieci/co-to-jest-marketing-zintegrowany/ ) a potem najzwyczajniej w świecie zabierzcie się za optymalizację strony, poprawcie treści pod wyszukiwarkę i dalej jazda z SEO (pozycjonowaniem), Adwords i mediami społecznościowymi - to dziś jest absolutny must have!! Z resztą ten sam sajt to fajnie wyjaśnia: http://marketingmind.pl/seo/pozycjonowanie-seo/
Powodzenia i niech marketing będzie z Wami :) -
25.01.2017
dodatkowym źródłem wiedzy są karty klientów i analizy paragonów ... tam jest kopalnia wiedzy i możliwość wspólnego z klientami działania ...
6