24.01.2017/10:05

Nowoczesny marketing w handlu detalicznym

Wiedza na temat zachowań klientów jest podstawą budowy strategii marketingowych przedsiębiorstw handlu detalicznego. Marketing rekomendacji i crowd sourcing to narzędzia zwiększające skuteczność działań marketingowych firm handlowych

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • PozycJanusz 14.06.2017

    Marketing internetowy, a zwłaszcza cały marketing zintegrowany w sieci jest w tym wypadku BARDZO WAŻNY. Wiem, bo w naszej branży napotykamy się na co dzień ze zjawiskiem: "Panie, postawiłem sklep internetowy i nikt tam nie kupuje!" - generalnie na tej samej zasadzie można postawić sobie billboard w środku lasu ;) Tak więc ludzie - poszerzajcie horyzonty, dowiedzcie się najpierw co to jest marketing zintegrowany w sieci (to ładnie ktoś wyjaśnił i jest nawet infografika: http://marketingmind.pl/marketing-zintegrowany-w-sieci/co-to-jest-marketing-zintegrowany/ ) a potem najzwyczajniej w świecie zabierzcie się za optymalizację strony, poprawcie treści pod wyszukiwarkę i dalej jazda z SEO (pozycjonowaniem), Adwords i mediami społecznościowymi - to dziś jest absolutny must have!! Z resztą ten sam sajt to fajnie wyjaśnia: http://marketingmind.pl/seo/pozycjonowanie-seo/
    Powodzenia i niech marketing będzie z Wami :)

  • krzyś 25.01.2017

    dodatkowym źródłem wiedzy są karty klientów i analizy paragonów ... tam jest kopalnia wiedzy i możliwość wspólnego z klientami działania ...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.