21.10.2021/06:20

Czy reklama na flocie transportowej Biedronki może być bardziej efektywna niż klasyczne billboardy?

Sieć Biedronka ogłosiła niedawno, że chce mieć ponad 1600 pojazdów z elastycznym systemem nośników reklamowych. – Chociaż operatorowi daleko jeszcze do skali liderów kategorii, to z tą liczbą nośników wchodzi do grona małych, ale już zauważalnych graczy na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce – komentuje dla serwisu wiadomoscihandlowe.pl Zbyszek Wysocki, dyrektor strategii w agencji reklamowej PZL.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także