20.12.2019/13:52

Nowym przełomem technologicznym w handlu detalicznym będzie rozszerzona rzeczywistość

„Doświadczenie zakupowe” to w dzisiejszym detalu określenie-klucz do sezamu. Konsumenci pożądają coraz bardziej rzeczywistych i wciągających doświadczeń – jednak nie chcą ich doznawać kosztem czasu czy wysiłku. Jak wynika z badania firmy Nielsen, rozwiązaniem tego dylematU będzie rozszerzona rzeczywistość AR i wirtualna rzeczywistość VR.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.