18.01.2019/09:49

NSZZ Solidarność zawiadamia prokuraturę w sprawie referendum w Biedronce [TYLKO U NAS]

W środę, 16 stycznia, NSZZ Solidarność złożyło do prokuratury rejonowej we Wrześni zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez Biedronkę - powiedział w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Piotr Adamczak, szef NSZZ "Solidarność" w Biedronce.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Barbara 20.01.2019

    Jestem pracownią Biedronki i prawda jest taka, że związki same nie potrafią dokładnie przedstawić o co chcą walczyć. U nas na sklepie żaden pracownik z ich bełkotu na fb nie wywnioskował nic. Poprawa warunków pracy, ale że jak fotele z futerkiem czy podgrzewane kibelki. Żadnych konkretów. Jedyne co robią to za kasę którą dostają od członków balować i nic konstruktywnego nie robić. Hotel w Gdańsku picie i imprezowanie. Postulaty jak ich to dziecko w podstawówce stworzy.

  • Lewy do prawego 19.01.2019

    Tak naprawdę to zagrywka PR .Wszystkie orzeczenia sądów i wyroki Trybunału mówią, że nie ma obowiązku ujawniać wzwiązku z RODO .Ten sam zwiazek nie ujawnia losty członków pracodawcy ( całej z utajonymi członkami) właśnie z tego samego powodu.

  • anisia 18.01.2019

    na sklepach jest naprawdę fatalnie biorąc pod uwagę wszystkie te obiawiazki.. sama przestałam tam chodzic bo nic nie potrafię znaleźć... na centrum wcale nie jest lepiej... pracuje tam 9 lat i nie potrafię pojąć tego haosu

  • Bakbar 18.01.2019

    JMD staje się ofiarą własnego sukcesu, od wielu wielu lat pompuje setki milionów rocznie w ceny (bardzo często poniżej cen zakupu) bądź rozdaje towar przy akcjach typu 100zł i coś tam za grosz zwiększając tym samym bardzo skutecznie ilość klienta per sklep i tym samym ilość towaru, która przechodzi przez sklep. Od lat daje to dwucyfrowe wzrosty. Równolegle oczywiście nie zwiększając zatrudnienia per sklep. Dwa stanowiska na sklep: 3 000 zł x 2 = 6 000 x 12 = 72 000 x 2 900 sklepów = 208 800 000 rocznie (dwieście milionów!). Czyli musieliby albo zrezygnować z połowy budżetu cenowego albo wyraźnie podnieść ceny w sklepach albo pogorszyć wynik finansowy. Wszystkie te elementy nie wpisują się w ich strategię.Wystarczy podzielić ich przychody przez liczbę pracowników i wyjdzie ile osób przewala 1 mln towaru. Spektakularne obłożenie pracą. Nie dziwi frustracja kadry skoro dzień w dzień na sklepy wjeżdżają takie hałdy towaru.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.