05.10.2020/13:44

Obawy przed drugą falą pandemii mogą ponownie zdusić popyt konsumencki

W ostatnich kilku miesiącach, po odwołaniu lockdownu, obserwowaliśmy normalizację sytuację na rynku pracy i ustępowanie anomalii związanych z pandemią COVID-19. Zdaniem analityków Credit Agricole Bank Polska, tendencje na rynku pracy są istotne dla poprawnej oceny perspektyw konsumpcji. W horyzoncie kilku miesięcy ważne z punktu widzenia spożycia prywatnego i sprzedaży detalicznej będą zmieniające się nastroje konsumenckie. Głównym czynnikiem hamującym ich poprawę są obawy związane z nadejściem drugiej, silniejszej fali pandemii – MAKROmapa.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także