07.04.2017/15:36

Obsługa w polskich sklepach najlepsza w Europie

Szwedzka firma badawcza Daymaker ocenia poziom obsługi klienta w handlu detalicznym na terenie całej Europy. W najnowszym rankingu DaymakerIndex Polska zajęła bezdyskusyjnie pierwsze miejsce. Polskie sklepy obsługują najlepiej w Europie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • wściekły klient 29.06.2017

    To chyba żart. Obsługa jest gburowata i nadęta - wystarczy iść do dyskontów, w sklepach z ciuchami latają za człowiekiem od wejścia, a w sklepach rtv wciskają ubezpieczenia. Rzeczywiście, wysoki poziom obsługi. A jak niczego nie kupisz - to foch.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.