Ocado i Amazon – nowy rozdział współpracy globalnych liderów technologii dla handlu
Ocado, największy na świecie supermarket spożywczy, działający wyłącznie online, od kilku lat korzysta z publicznej chmury danych Amazona. Teraz brytyjski lider technologii zintegrował ze swoją platformą sprzedażową system Amazon Alexa. Od 29 sierpnia użytkownicy serwisu Ocado mogą składać zamówienia głosowe za pośrednictwem inteligentnego osobistego asystenta – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
30.08.2017
O to są innowacje ma które powinni zwrócić uwagę szefowie firm z branży handlu fmcg - nie tylko w handlu detalicznym ale i hurtowym gdzie bardziej adekwatne rozwiązania e-Commerce nawet nie są często rozumiane przez handlowców/dystrybutorów
-
30.08.2017
O to są innowacje ma które powinni zwrócić uwagę szefowie firm z branży handlu fmcg - nie tylko w handlu detalicznym ale i hurtowym gdzie bardziej adekwatne rozwiązania e-Commerce nawet nie są często rozumiane przez handlowców/dystrybutorów
1