29.08.2017/13:00

Ocado i Amazon – nowy rozdział współpracy globalnych liderów technologii dla handlu

Ocado, największy na świecie supermarket spożywczy, działający wyłącznie online, od kilku lat korzysta z publicznej chmury danych Amazona. Teraz brytyjski lider technologii zintegrował ze swoją platformą sprzedażową system Amazon Alexa. Od 29 sierpnia użytkownicy serwisu Ocado mogą składać zamówienia głosowe za pośrednictwem inteligentnego osobistego asystenta – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Karol 30.08.2017

    O to są innowacje ma które powinni zwrócić uwagę szefowie firm z branży handlu fmcg - nie tylko w handlu detalicznym ale i hurtowym gdzie bardziej adekwatne rozwiązania e-Commerce nawet nie są często rozumiane przez handlowców/dystrybutorów

  • Karol 30.08.2017

    O to są innowacje ma które powinni zwrócić uwagę szefowie firm z branży handlu fmcg - nie tylko w handlu detalicznym ale i hurtowym gdzie bardziej adekwatne rozwiązania e-Commerce nawet nie są często rozumiane przez handlowców/dystrybutorów

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.