23.03.2018/13:41

Ocado odnotowuje „bliskie zera” straty w ramach logistyki żywności

Największy brytyjski supermarket spożywczy online po raz pierwszy ogłosił we wczorajszym komunikacie dane o marnowaniu żywności w swoim łańcuchu dostaw. Dzięki automatyzacji systemu logistyki firma odnotowuje niewiarygodnie niskie straty – w wysokości 0,02 proc. Oznacza to, że Ocado marnuje tylko jeden produkt żywnościowy na każde 5000 dostarczonych. Ponieważ Brytyjczycy marnują rocznie 7,3 mln ton żywności i napojów, Ocado podejmuje wszelkie starania, by zmniejszyć skalę marnowania żywności w ramach swojego łańcucha dostaw, ale także w domach konsumentów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.