05.02.2020/08:09

Od oferty ekonomicznej do jakości gourmet. Poznaj marki własne Makro

O średnio 200 nowych produktów poszerza się co roku bogate portfolio marek własnych firmy Makro Polska. Oferta trzech flagowych brandów: Makro Chef, Makro Professional oraz Makro Premium obejmuje już blisko 1,5 tys. artykułów dedykowanych klientom z sektora gastronomicznego.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.