Ofensywa N-Parków. Nowe parki handlowe wyrosną we Wrocławiu i pod Warszawą
23 listopada wystartuje N-Park we Wrocławiu. To nowy park handlowy zlokalizowany przy ul. J. Gagarina. To początek większej ekspansji w największych miastach Polski.
Obiekt wynajęty jest w ponad 90 proc. Za inwestycję stoi grupa Napollo. Otwarcie kolejnych N-Parków planowane jest na rok 2018 we Wrocławiu oraz w aglomeracji warszawskiej.
N-Park przy ul. J. Gagarina ma powierzchnię najmu 2,6 tys. mkw. W dniu otwarcia zostaną uruchomione sklepy marek Rossmann, Pepco, Kakadu, Bacówka Towary Tradycyjne oraz Fitness Academy. W pierwszym kwartale przyszłego roku oferta zostanie poszerzona o punkty gastronomiczne oraz z artykułami spożywczymi.
- N-Park przy ul. Gagarina we Wrocławiu to park handlowy typu convenience, oferujący wygodne, codzienne zakupy oraz usługi blisko domu klienta - mówi Dorota Beltrani, dyrektor ds. komercjalizacji w Napollo.
Na przyszły rok zaplanowana jest realizacja kolejnego N-Parku we Wrocławiu, przy ul. Maślickiej. Na powierzchni najmu ponad 5,2 tys. mkw., obok operatora spożywczego, przewidziane są: salon z elektroniką, drogeria, apteka, salony odzieżowe, przede wszystkim z modą rodzinną i akcesoriami, klub fitness, usługi oraz gastronomia. W sąsiedztwie centrum uruchomiona zostanie stacja paliw Orlen.
Również w przyszłym roku powstaną kolejne N-Parki w aglomeracji warszawskiej. Pierwszy, o powierzchni najmu 8 tys. mkw., realizowany jest obecnie na granicy Starej Iwicznej i Piaseczna. Wśród najemców centrum znajdują się m.in. Piotr i Paweł, Super Pharm, Smyk, RTV EURO AGD, Jysk oraz LUX MED. Kolejny N-Park w Warszawie powstanie przy ul. Trakt Brzeski.
5