09.04.2013/16:15

Okocim sponsoruje siatkówkę i poszerza portfolio

Jak twierdzi Tomasz Bławat, prezes zarządu Carlsberg Polska, dotąd grupę docelową piwa Okocim stanowiły osoby w wieku 45-50 lat. Odświeżenie wyglądu opakowań ma ułatwić produktowi dotarcie do osób młodych, 25-30-letnich.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.