09.04.2013/16:15

Okocim sponsoruje siatkówkę i poszerza portfolio

Jak twierdzi Tomasz Bławat, prezes zarządu Carlsberg Polska, dotąd grupę docelową piwa Okocim stanowiły osoby w wieku 45-50 lat. Odświeżenie wyglądu opakowań ma ułatwić produktowi dotarcie do osób młodych, 25-30-letnich.

Ponadto koncern zawarł z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej trzyletnią umowę o współpracy, na mocy której marka Okocim została Oficjalnym Sponsorem Polskiej Siatkówki. Co więcej, pierwszym w historii ambasadorem marki został siatkarz Zbigniew Bartman, przyjmujący i atakujący Asseco Resovii Rzeszów oraz reprezentacji Polski. Portfolio marki poszerzył także nowy produkt Okocim Radler z limonką. Koncern liczy, że wszystkie te zabiegi przyniosą w tym roku dwucyfrowy wzrost sprzedaży marki Okocim.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.