07.05.2013/16:41

Okocim walczy o młodszych konsumentów

Po zeszłorocznej kampanii telewizyjnej, z wskrzeszoną po 16 latach Mariolą o kocim spojrzeniu, specjaliści od reklamy wytykali marce Okocim brak pomysłu na komunikację. To już nieaktualne. Właściciel brandu, chcąc trafić do młodszych konsumentów, postawił na siatkówkę. Okocim ma pierwszego w historii ambasadora.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.