17.05.2017/08:41

Opakowania convenience odpowiedzią na trend "wygodnej" żywności

Wg prognoz Polskiej Izby Opakowań, w 2020 roku opakowania wygodnej żywności stanowić będą ok. 8-10 proc. rynku opakowań żywności o wartości ok. 2,9 – 3,1 mld zł. To odpowiedź przemysłu na coraz wyższe tempo życia. Zabiegani konsumenci chcą jak najbardziej uprościć sobie przygotowywanie posiłków. Producenci żywności prześcigają się w pomysłach, jak ułatwić im życie i oszczędzić czas. Dlatego też trend convenience na rynku spożywczym w Polsce jest coraz mocniejszy.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.