23.08.2017 / 14:19
StoryEditor

Opakowanie może przesądzić o sukcesie rynkowym produktu

Specjalna butelka coca-coli weszła na rynek w 1915 r. (Pixabay CC0)
Kreatywność w dziedzinie opakowań często stoi za sukcesami konkretnych produktów i marek w równym stopniu, co receptury czy innowacje. To właśnie unikalny kształt butelek zadecydował o sukcesie Coca-Coli na rynku, podobnie było z tubami Pringles, kubełkami KFC, czy puszkami Campbell’s, które stały się nawet ikoną popkultury. Z lekcji tych marek powinien korzystać każdy, kto dziś odpowiada za sprzedaż i chce, żeby jego produkty zdobyły wiernych klientów.

Przez wieki opakowania pełniły funkcję wyłącznie użytkową – służyły zabezpieczeniu towaru – a dekoracyjną tylko w przypadku dóbr szczególnie luksusowych. Dopiero rewolucja przem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 17:56
StoryEditor
Allegro zapowiada strategiczną zmianę. Ruszyły testy asystenta zakupowego AI w appce

Allegro odświeżyło swoją aplikację mobilną, wprowadzając nowe funkcjonalności i modyfikując wygląd strony głównej. W ramach modernizacji platforma udostępniła wybranym użytkownikom możliwość testowania asystenta wyszukiwania opartego na AI.

Technologia AI powszechnie wspiera konsumentów – 86 proc. kupujących online korzysta z niej na etapie zbierania informacji o produktach, a niemal połowa ankietowanych (48 proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.11.2025 / 13:39
StoryEditor
Grupa CCC poprawia przychody i zwiększa liczbę sklepów, ale... Dynamiczna ekspansja ma swoją cenę
Rok 2025 będzie rekordowy dla Grupy CCC pod względem rozwoju sieci sprzedaży - zapowiada Dariusz Miłek, prezes Grupy CCC (fot. materiały prasowe)

Grupa CCC notuje najwyższe kwartalne przychody w historii – w miesiącach sierpień-październik 2025 r. osiągnęły one prawie 3 mld zł., co oznacza 7-proc. wzrost rok do roku. Firma Dariusza Miłka idzie też na rekord pod względem przyrostu powierzchni sprzedaży.

Przychody Grupy CCC w trzecim kwartale roku fiskalnego (sierpień-październik 2025) wzrosły o 7 proc. rdr i wyniosły blisko 3 mld zł. Lepszą sprzedaż zanotowała każda z lini...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2025 05:45