29.09.2016/09:27

Optymizm konsumentów spadł, ale wzrosła skłonność do zakupów

Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, mierzony przez Ipsos, spadł minimalnie z poziomu 102,55 pkt w sierpniu do 102,22 pkt we wrześniu. Wzrosła natomiast skłonność Polaków do zakupów. W sierpniu wynosiła ona 106,75 pkt, a w mijającym miesiącu 107,96 pkt. Był to jedyny wskaźnik, którego wartość wzrosła w badanym okresie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.