30.11.2020/10:23

Orlen i Ruch będą tworzyć nowe formaty handlowe. Firma przedstawi strategię "Orlen 2030"

"Wspólne tworzenie nowych formatów handlowych" przez PKN Orlen i przejmowany przez niego Ruch (65 proc. akcji) zapowiada prezes paliwowego koncernu Daniel Obajtek w rozmowie z "Pulsem Biznesu".

W poniedziałek PKN Orlen zamierza zaprezentować strategię rozwoju na najbliższe lata o nazwie "Orlen 2030". Jednym z kluczowych jej punktów mają być inwestycje w zwiększanie sprzedaży detalicznej, w tym pozapaliwowej.

Jak wskazuje Obajtek w wywiadzie dla "PB", Ruch "nie jest ostatnim elementem" detalicznej układanki. Prezes Orlenu nie zdradza jednak nic więcej.

Obajtek podkreśla natomiast, że sprzedaż pozapaliwowa to obszar mający potencjał do dalszych wzrostów. Tłumaczy, że firma z tego rodzajem działalności "chce wyjść poza stacje", w czym ma pomóc przejęcie Ruchu.

W wywiadzie dla "PB" szef Orlenu zapowiada, że w najbliższych miesiącach sieć detaliczna Orlenu zostanie wzbogacona o kilkadziesiąt punktów w "nowym formacie handlowym", który zyska inny szyld. Szczegóły tego projektu mają zostać uwzględnione w strategii rozwoju "Orlen 2030".

źródło: "Puls Biznesu"

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także