02.09.2021/16:37

PKN Orlen chce do 2030 r. zwiększyć udział stacji poza Polską do 45 proc. Koncern kontynuuje rebranding stacji w Niemczech

Orlen otworzył w Niemczech kolejną, szóstą stację pod marką Orlen. To efekt zakończonego z sukcesem programu pilotażowego, który potwierdził, że niemieccy klienci chętnie wybierają stacje koncernu. PKN Orlen, zgodnie ze strategią, umacnia swoją pozycję i rozpoznawalność na zagranicznych rynkach. W ramach konsekwentnie prowadzonego procesu ujednolicenia wizerunku sieci wszystkie stacje koncernu w Niemczech, Czechach i na Słowacji mają już w nazwie Orlen.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • jarock 03.09.2021

    Brawo Orlen !

  • DEttal 03.09.2021

    Muszę przyznać, że faktycznie stacje Orlenu w PL to wysoki standard w porównaniu do Star w DE. Oby tak z każdą stacją zrobili

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także