19.03.2023 / 09:25
StoryEditor

Orlen postawił 2 tys. automatów paczkowych. Przed spółką następne wyzwanie: 4,6 tys. maszyn do końca roku

Automat paczkowy Orlen Paczka w Łomiankach (Orlen Paczka)
Sieć maszyn do odbioru paczek Orlenu liczy obecnie 2 tys. urządzeń. Dwutysięczny automat paczkowy Orlen Paczka uruchomiono w Łomiankach pod Warszawą. Realizacja celu przesunęła się nieco w czasie, a teraz spółka ma kolejny ambitny cel.

Od listopada Orlen postawił 500 nowych automatów do odbierania przesyłek Orlen Paczka. Ten dwutysięczny, oklejony w specjalny sposób, uruchomiono w Łomiankach w połowie marca br...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 12:03
StoryEditor
Biedronka zwiększyła w pierwszym kwartale 2025 r. swoje udziały rynkowe. Ile zyskała największa sieć w Polsce?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

Biedronka powiększyła w I kw. 2025 r. swoje udziały rynkowe o kolejne 30 pb, czyli o 0,3 p.proc. To jest bardzo niezwykły wynik naszego baneru – skomentowała Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowy, Jeronimo Martins Group.

Udziały rynkowe sieci Biedronka wzrosły w I kw. bieżącego roku o 30 punktów bazowych. – Ten wzrost udziału w rynku, to naprawdę jest bardzo niezwykły wynik naszego baneru w Pols...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 13:41
StoryEditor
Protezy, siodło, flaming, miecze, piwko, a to tylko początek! Co Polacy gubią rozbijając się Uberem? Ranking najczęściej gubionych rzeczy
Żabka i UberEats dostarczą zakupy do polskich domów (Żabka Polska)

Od słuchawek i okularów, przez elektroniczną krtań, flaminga ogrodowego, po lodówkę - o tych – wielu innych - przedmiotach zapomnieli w ostatnich 12 miesiącach pasażerowie Ubera. Firma specjalizująca się w “przewozach” przeanalizowała, co i jak często pasażerowie zostawiają na pokładzie taksówki w raporcie “Zgubione i Znalezione 2025”.

Uber właśnie opublikował swój doroczny raport “Zgubione i Znalezione” (en. Uber Lost & Found Index), prezentujący najbardziej zaskakujące i najczęściej pozostawione przedmioty p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 10:35