24.06.2020/16:28

Orlen promuje polską żywność. Koncern współpracuje już ze 170 krajowymi dostawcami

PKN Orlen od dwóch lat poszerza dostępność produktów wytworzonych w Polsce. Koncern zdradza, że aktualnie współpracuje już z ponad 170 polskimi dostawcami, a ich produkty stanowią 85% asortymentu pozapaliwowego na stacjach Orlen w Polsce.

Paliwowy gigant ruszył z kampanią #WspieramyPolskę, która "ma wzmocnić postawy konsumenckie i zachęcić Polaków do świadomego wybierania produktów rodzimych firm". - PKN Orlen, jako silna firma, rozszerzył współpracę biznesową z polskimi producentami właśnie w czasie pandemii. Szeroko wychodzimy z nową kampanią #WspieramyPolskę, ponieważ każdy z nas powinien dołożyć swoją cegiełkę dla wsparcia krajowej gospodarki, tak aby ponownie zdynamizować jej funkcjonowanie. Dla nas takim działaniem jest współpraca z polskimi producentami. W tym celu wykorzystujemy całą naszą sieć detaliczną, nie tylko w Polsce, ale też za granicą – mówi cytowany w komunikacie Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen.
 
Z danych udostępnionych przez Orlen wynika, że obecnie już blisko 30 proc. sprzedaży pozapaliwowej w Czechach i na Słowacji na stacjach należących do Orlenu stanowią produkty wytworzone w Polsce, a 20 proc. na Litwie. Z rodzimymi produktami PKN Orlen powoli wkracza również na niemiecki rynek - przykładem obecność na stacjach w tym kraju lodów i soków pochodzących od polskich producentów.

Zorganizowana przez Orlen kampania od 22 czerwca obecna jest w telewizji i internecie. Nieco wcześniej, również w ramach tej kampanii, w Polskę wyruszyła 21-metrowa ciężarówka. Odwiedzi ona 50 miejsc w całym kraju, w których PKN Orlen będzie promować polskie produkty i polskich producentów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.