31.01.2019/08:00

Orlen szykuje się do budowy międzynarodowej marki

Współpraca z Robertem Kubicą i zespołem Williams to tylko jeden z elementów szerszej strategii Orlenu na międzynarodową ekspansję - pisze Puls Biznesu.

Orlen działa obecnie w ponad 90 krajach - przede wszystkim jako hurtowy dostawca paliw, ale także operator sieć stacji benzynowych. Działają one jednak pod innymi szyldami, niż Orlen. Współpraca z Kubicą ma zmienić rozpoznawalność firmy - Daniel Obajtek nie wyklucza, że za kilka lat szyldy na innych rynkach zmienią się na polski Orlen.

Orlen planuje także ekspansję organiczną. Duży potencjał widzi w zbliżającej się akwizycji Lotosu. Prawdopodobnie Komisja Europejska będzie chciała, by Orlen pozbył się części stacji benzynowych. Polska firma chce więc porozumieć się z międzynarodowymi operatorami i wymienić się aktywami.

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.