02.12.2020/16:06

Ostatnie takie promocje w sklepach Tesco w Polsce

Już a kilka miesięcy – o ile w najbliższych miesiącach UOKiK wyda zgodę na koncentrację – sklepy Tesco zaczną bardzo szybko znikać z polskiego rynku i zamieniać się w placówki Netto Polska. To prawdopodobnie ostatnie święta Bożego Narodzenia podczas, których polscy klienci mogą pójść na zakupy i skorzystać z proporcji oferowanych przez sklepy Tesco w Polsce. Warto przypomnieć, że sam szyld Tesco zniknie definitywnie z naszego rynku po 18 miesiącach od momentu zatwierdzenia transakcji przez urząd antymonopolowy.

Na nadchodzące Święta Tesco przygotowało dla klientów wiele ofert i promocji, m.in. dodatkowe rabaty na zabawki, materiały do pakowania prezentów czy dekoracje świąteczne. W wybranych dniach klienci będą mogli także skorzystać ze zniżek na całe zakupy.

Do 26 grudnia na klientów Tesco czekają m.in. rabaty do -30% na bombki, wybrane dekoracje, oświetlenie i choinki. Inne świąteczne akcesoria oraz artykuły do pakowania prezentów objęte są zniżką -25%.

Dodatkowe oferty czekają na użytkowników posiadaczy kart Clubcard. Przed Mikołajkami klubowicze kupią m.in. zabawki z dodatkowym rabatem 10%. W kolejnych tygodniach przygotowano dla nich dodatkowe, atrakcyjne oferty.

Dla klientów sklepów Tesco w nadchodzących dniach przygotowana została także specjalna akcja kuponowa. Pomiędzy 3 a 9 grudnia przy zakupach za min. 100 zł każdy klient otrzyma kupon rabatowy 10% do wykorzystania w kolejnych dniach. Maksymalna wartość jednorazowej zniżki to 25 zł. W wybrane dni za każde wydane 250 złotych klienci otrzymają paczkę ze słodyczami Milka o wartości 29,99 zł gratis.

Sieć przypomina także, że do 30 grudnia trwa akcja lojalnościowa, w której można wymienić naklejki otrzymane za zakupy na pluszowe maskotki kultowych bohaterów kreskówek Disneya. Każde wydane 30 złotych to jedna naklejka. Posiadacze karty Clubcard mogą odebrać pluszaka już za 1 grosz po zebraniu 40 naklejek. Pozostali klienci mogą go zdobyć za 40 naklejek oraz dopłatę w wysokości 9,99 złotych, bądź 20 znaczków i dopłatę w wysokości 21,99 złotych.

- W Tesco robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić kupującym z jednej strony szeroki wybór wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach, a z drugiej – wygodę i bezpieczeństwo zakupów - mówi Patrycja Zabierowska, Menedżerka Działu Marketingu Tesco Polska.

Tesco Polska to sieć ponad 300 sklepów – supermarketów i hipermarketów kompaktowych – działająca na polskim rynku już od ponad 20 lat.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Laura 03.12.2020

    A co stało się z rzecznikiem Tesco panem S.?
    Czy Tesco planuje sprzedać kolejne obiekty?
    Jeśli tak to jestem ciekawa komu, kiedy i które są jeszcze na sprzedaż?
    Może ktoś coś wie? Może @WH dotrą do rzecznika?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także