07.02.2017/09:11

Oszuści znowu podszyli się pod Biedronkę na Facebooku

Naciągali na Świeżaki, teraz zrobili to z użyciem karnetów na darmowe zakupy. Internetowi oszuści najwyraźniej upodobali sobie Biedronkę, która po raz kolejny padła ofiarą ich ataków.

Jak informuje „Dziennik Zachodni”, w weekend fałszywy fanpage „Biedronka Polska” zamieścił na Facebooku post: „Nasi szanowni klienci! Miło nam oświadczyć, iż w związku z nadchodzącymi urodzinami naszego sklepu - postanowiliśmy obdarować 5 osób karnetami na darmowe zakupy przez miesiąc w naszym sklepie! Limit dzienny to 250 zł. Aby wziąć udział w naszej akcji:

  • Polub naszą stronę Biedronka Polska
  • Skomentuj ten wpis „karnet”
  • Udostępnij ten wpis

Wyniki pojawią się niebawem :) Zaproś swoich znajomych i rodzinę do zabawy (Zwiększasz tym swoje szanse na wygraną) Życzymy wszystkim powodzenia”.

Fanpage „Biedronka Polska” nie ma oczywiście nic wspólnego z Jeronimo Martins, a aby otrzymać nagrodę, „zwycięzca” musiał wypełnić formularz dostępny w internecie, co wiązało się z koniecznością wysłania dwóch SMS-ów za 25 zł netto.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.