20.02.2017/08:26

Owocowa loteria – podsumowanie promocji konsumenckiej Herbapolu

Promocja konsumencka Owocowa loteria prowadzona była od 1 października do 26 listopada 2016 r. dla marki Herbapol. Organizatorem loterii była Agencja Unique One z siedzibą w Warszawie. W akcji wzięło udział ponad 26 tys. uczestników.

Herbapol to producent herbat ziołowych, owocowych, funkcjonalnych i zielonych, a także syropów owocowych i produktów dżemowych. Celem akcji Owocowa loteria było wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Herbapol oraz umocnienie jej pozycji jako producenta syropów owocowych, herbat i produktów dżemowych, a także pobudzenie sprzedaży każdej z tych kategorii.

Przez 8 tygodni trwania akcji, konsumenci w codziennych losowaniach mieli szansę na wygraną. Pula nagród obejmowała telewizory, sprzęt agd oraz bony zakupowe o wartości 30 zł. Dodatkowo, wszystkie zgłoszenia konkursowe brały udział w losowaniu nagrody głównej ‒ samochodu osobowego.

Aby wziąć udział w loterii, należało kupić syrop oraz drugi, dowolny produkt marki Herbapol (syrop, herbatę, powidła, konfiturę lub dżem owocowy), zachować paragon i zarejestrować go na dedykowanej stronie internetowej. Produkty zgłaszane do loterii musiały zostać zakupione na jednym paragonie. Akcji promocyjnej towarzyszyła kampania reklamowa w największych stacjach telewizyjnych, Internecie, a także prasie branżowej.

Owocowa loteria spotkała się z pozytywnym odbiorem i dużym zainteresowaniem konsumentów. Przyjęto 26 357 zgłoszeń konkursowych. Według danych firmy w czasie trwania promocji odnotowano zauważalny wzrost sprzedaży każdej kategorii produktów Herbapol biorących udział w loterii.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.