02.01.2017/11:29

Pakietowanie jest naturalnym krokiem

Jak pakietowanie może zmienić rynek dystrybucji gazetek reklamowych?

Już dziś widać, że rynek materiałów reklamowych w kolejnych latach będzie rósł choćby dlatego, że coraz więcej sieci decyduje się na publikację gazetek tematycznych, które mają inspirować klientów do zakupów. Pakietowanie umożliwia dotarcie do większej liczby konsumentów niższym kosztem. Dla sieci handlowych oznacza to mniejsze wydatki na dystrybucję materiałów. Zaoszczędzone w ten sposób środki będą mogły zostać przeznaczone np. na częstszą publikację gazetek tematycznych. Spodziewam się zatem, że oferowane przez nas rozwiązanie umocni obecny trend, czyli rosnące nakłady gazetek reklamowych. Jestem też przekonany, że nasz pakiet wyznaczy nowe standardy na rynku, choćby w zakresie estetyki przesyłek, a konkurencja będzie próbowała wprowadzić swoje własne wariacje na temat pakietowania.