10.08.2021 / 14:27
StoryEditor

Pandemia przyspieszyła ewolucję nawyków konsumenckich o dekady [NIELSEN]

Konsumenci oczekują wygody zakupów we wszelkich kanałach sprzedaży (fot. materiały prasowe)
Zakupy w sieci oraz korzystanie z wielu kanałów zakupowych zyskiwały na popularności jeszcze przed pandemią, ale jej wybuch przyspieszył ewolucję tych trendów – zmiany, które nastąpiły w niespełna półtora roku, w „normalnych” czasach zajęłyby dekady. Konsumenci uświadomili sobie także, jak ważne mogą być codzienne, wygodne zakupy w sklepach z segmentu convenience. Jak wynika z analiz Nielsena, wraz z ustępowaniem pandemii i powrotem konsumentów do normalnej aktywności detaliści powinni koncentrować się na oferowaniu im możliwie jak najwygodniejszych misji zakupowych.

Na długo przed pandemią COVID-19 konsumenci byli z roku na rok coraz bardziej zabiegani. Producenci i detaliści coraz śmielej wkraczali w cyfrowe kanały sprzedaży, rozwijając e-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2025 / 10:53
StoryEditor
Tjeerd Bartels, Action: Klient nie może płacić więcej za poprawę jakości albo realizację założeń ESG [WYWIAD]
Tjeerd Bartels, Head of Sustainability w Action (fot. Action)

Head of Sustainability w sieci Action opowiada o kluczowych aspektach planu zrównoważonego rozwoju sieci dyskontów niespożywczych oraz zapowiada: wzrost jakości i wdrażanie ESG nie wpłyną na ceny dla konsumentów.

Action opiera swoją działalność na kilku kluczowych filarach: Ludzie, Planeta, Produkt i Partnerstwo. Jak to wszystko wpisuje się w waszą strategię ESG?

TB: Wszystkie na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 10:57
StoryEditor
Czy sklepy zastąpią wpłatomaty? Netto wprowadza nową usługę w swoich sklepach
Wpłata gotówki na kartę Visa w Netto. Nowa usługa finansowa (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Sklepy Netto rozszerzają zakres swoich usług o nową funkcjonalność finansową. Od teraz klienci posiadający karty Visa mogą wpłacać gotówkę bezpośrednio na konto bankowe podczas codziennych zakupów. Co oznacza to rozwiązanie dla konsumentów i jak z niego skorzystać?

Netto wprowadza nową usługę finansową dla klientów korzystających z kart Visa. Od teraz można nie tylko wypłacać gotówkę z kasy sklepu, ale również dokonywać wpłat na kartę. Wdr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2025 19:17