16.06.2020/16:04

Pandemia zmusiła Polaków do kupowania w internecie

Gdy skończyła się faza paniki, która charakteryzowała się wzrostem sprzedaży niektórych kategorii nawet o 300 proc., Polacy rozpoczęli na masową skalę przygodę z zakupami on-line – mówi Przemysław Dwojak, retail ekspert GfK, podczas webinaru „Handel w Polsce w 2020 roku. Wpływ COVID-19 na krajobraz handlowy”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • geon 17.06.2020

    Trzeba przyznać, że LPP ładnie weszło w e-commerce

  • kierowca 17.06.2020

    LPP mocno postawiło na sprzedaż online podczas pandemii i wyszli na tym bardzo dobrze.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.