24.12.2018/10:07

Papa Diego – nowy polski koncept gastronomiczny z wyrazistą kuchnią meksykańską

Do centrum handlowo-rozrywkowego Posnania wprowadziła się restauracja sieci Papa Diego. Od czwartku 20 grudnia br., goście odwiedzający poznański lokal sieci mogą skosztować potraw kuchni meksykańskiej. Niektórych specjałów konsumenci mogą spróbować po podpisaniu specjalnego oświadczenia.

Papa Diego w Poznaniu oferuje m.in. tacos z oryginalnymi salsami, m.in. mango-tamaryndową lub chipotle, nachos z wieprzowiną carnitas oraz burrito lub burrito bowli z kurczakiem w korzennym sosie mole. Na lokalnych tradycjonalistów czeka wariacja meksykańskich potraw z ziemniakami i gzikiem. Są też słodycze, np. chrupiące churros z sosem czekoladowym.

Goście gotowi na ostrzejsze wrażenia mogą wybrać salsy z wyciskających łzy pikantnych papryczek, z których najostrzejsza to Carolina Reaper osiągająca nawet 2,2 mln SHU (Scoville Hotness Unit). Uwaga: można ich spróbować wyłącznie po podpisaniu stosownego oświadczenia!

Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, menedżerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Papa Diego w Poznaniu to trzeci lokal sieci, po otwartych w listopadzie br. restauracjach w Katowicach i Gdańsku. Kolejne zostaną otwarte m.in. w Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny), Łodzi (Manufaktura), Katowicach (Galeria Katowicka) i Opolu (CH Karolinka).

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.