08.04.2022 / 08:28
StoryEditor

Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej gościem specjalnym Retail Trends 2022

Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby (mat. prasowe)
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej będzie gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2022 (24 maja, Warszawa). W ramach części merytorycznej Kongresu Rynku FMCG (odbywającego się równolegle z Forum Branży Kosmetycznej), przedstawicielka e-Izby weźmie udział w debacie: „Zakupy bez żadnych barier” w bloku tematycznym „Trendy w cyfryzacji i ostatniej mili”.

Patrycja Sass-Staniszewska, prezes zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby), z którą jest związana od początku jej działania, jest odpowiedzialna za rozwój strategiczny Izby w zakresie e-commerce, cyfryzacji finansów, polskiej medycyny. Z branżą interaktywną związana od prawie 20 lat. Członek Board of Directors Ecommerce Europe, w której e-Izba jest zrzeszona. Członek Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności, która powstała wiosną 2007 roku z inicjatywy Związku Banków Polskich. Wcześniej pracowała w IAB Polska, gdzie tworzyła organizację marketingu online od podstaw oraz w Eniro Polska (Panorama Firm), pełniąc funkcję rzecznika prasowego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego.

Podczas Retail Trends 2022 Patrycja Sass-Staniszewska weźmie udział w debacie „Zakupy bez żadnych barier” w bloku tematycznym trendy w cyfryzacji i ostatniej mili (w ramach Kongresu Rynku FMCG).

>> POZNAJ PEŁEN PROGRAM WYDARZENIA <<

Oprócz Patrycji Sass-Staniszewskiej udział w prelekcjach i debatach odbywających się podczas Retail Trends 2022 potwierdzili już m.in.:

  • Victor J. Paterno, Prezes Zarządu 7-Eleven Filipiny, Wiceprzewodniczący National Association of Convenience Stores
  • Paweł Musiał, Prezes Zarządu Profi Rom Food
  • Paweł Surówka, Prezes Zarządu Grupa Eurocash
  • Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska
  • Robert Rękas, Prezes Zarządu Lewiatan Holding
  • Piotr Korek, European Property Director Pepco CEE
  • Jacek Palec, Prezes Zarządu Frisco.pl
  • Viktoras Juozapaitis, Dyrektor Zarządzający Barbora.pl
  • Henryk Orfinger, Współwłaściciel, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
  • Adam Nitecki, Dyrektor Generalny, Consumer Products Division L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
  • Leszek Kłosiński, Prezes Zarządu, Kanani Europe
  • Dariusz Stasiukiewicz, Dyrektor Sprzedaży Polska, Delia Cosmetics
  • Marta Pilczuk, Managing Director Heinz Poland
  • Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability Allegro.pl
  • Agnieszka Cymbała, Country Manager Bolt Market
  • Gabriel Kermiche, Prezes Zarządu Ecowipes
  • Blanka Chmurzyńska-Brown, Dyrektor Generalna, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
  • Michał Rudecki, Client Director NielsenIQ
  • dr hab. Arkadiusz Kawa, Dyrektor Instytutu Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny
  • Marta Marczak, Dyrektor PWC Polska
  • Szymon Mordasiewicz, Commercial Director GfK Consumer Panels & Services, Poland

    >> PRELEGENCI RETAIL TRENDS 2022 <<

    Aby wziąć udział w Retail Trends 2022 wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na oficjalnej stronie wydarzenia www.retailtrends.pl. Przypominamy, że udział dla przedstawicieli handlu (sieci spożywczych/ drogerii/ aptek/ hurtowni/ stacji paliw) pozostaje wolny od opłat.*

    >> ZAREJESTRUJ SIĘ I DOŁĄCZ DO WYDARZENIA <<

    * po dobrowolnym wyrażeniu zgód marketingowych
Partnerzy tegorocznej edycji kongresu Retail Trends 2022 (mat. własne)

 

09.04.2024 / 12:17
StoryEditor
Atak hakerski na Grupę CCC. Dane klientów mogły zostać wykradzione
Skórzane botki damskie na słupku (fot. Ccc.eu)
Grupa CCC poinformowała, że dane klientów należącego do niej sklepu DeeZee mogły zostać skradzione. Firma radzi zmienić hasło dostępu do platformy.

Zaatakowana miała zostać platforma AtomStore, która obsługuje DeeZee. Zdaniem CCC, w wyniku ataku hakerskiego, przejęte mogły zostać adresy mailowe i zakodowane hasła klientów, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 14:54
StoryEditor
Ubywa sklepów ogólnospożywczych. Rośnie liczba piekarni i sklepów monopolowych
W ostatnim roku z rynku zniknęło 3 tys. sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Według szacunków Dun & Bradstreet na polskim rynku działa niemal 400 tys. tradycyjnych sklepów detalicznych (dokładnie 396 tys. w połowie stycznia 2024 r.). W porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego stanowi to spadek o 0,8 proc.

W ostatnich 12 miesiącach z rynku zniknęło 3 tys. sklepów. Jednocześnie Polacy zawiesili działalność ponad 9,5 tys. sklepów, co stanowi wzrost w porównaniu do końca 2023 r. o po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2024 11:51