13.10.2020/10:35

Patrycja Sienkiewicz-Nowak, E.Leclerc na RFC2020: Klienci w czasach zagrożenia stawiają na bezpieczeństwo

- Niepewność jutra, obawy o utratę pracy oraz negatywne nastawienie konsumentów na pewno wpłyną na ich zachowania w przyszłości - mówiła podczas Retail&FMCG Congress 2020 Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor handlowa sieci E.Leclerc.

Zdaniem prelegentki, konsument bardziej niż dotychczas będzie zwracał uwagę na cenę produktów, co może stanowić szansę dla wyrobów private label. Zmniejszy się także skłonność klientów do wydawania pieniędzy.

- Konsument poszukuje bezpieczeństwa. Kupuje więcej, ale rzadziej i to jest właśnie szansa dla naszych sklepów, które oferują bezpieczeństwo i odpowiedni asortyment. Klient w sklepach E.Leclerc może kupić wszystko za jednym zamachem - powiedziała Sienkiewicz-Nowak.

Przedstawicielka sieci E.Leclerc powiedziała też, że z badań wynika, iż pomimo pandemii klienci coraz większą wagę przywiązują do tego, co kupują. Częściej sięgają po zdrową żywność, żywność bio, dietetyczną itp. - Wzrasta świadomość konsumencka i, zwłaszcza teraz, wzrasta troska o własne zdrowie. W czasach zagrożenia klient częściej wybiera też produkty lokalne i regionalne - zaznaczyła Patrycja Sienkiewicz-Nowak.

Partnerzy Retail & FMCG Congress Poland & CEE (wiadomoscihandlowe.pl)

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także