11.02.2019/14:58

Paweł Brzeziński, dyrektor handlowy JBB prelegentem IV Kongresu Mięsnego 2019

Paweł Brzeziński, dyrektor handlowy JBB, przedstawi na IV Kongresie Mięsnym 2019 prezentację „5 kroków do budowy nowoczesnej marki, którą będą kupować miliony, a nie takiej jak Apple, którego wielu kocha, a mają wybrani”.

IV Kongres Mięsny 2019 odbędzie się 28 lutego w Warszawie. - Kongres Mięsny to szansa wzbogacenie swojej wiedzy odnośnie tego, co aktualnie dzieje się na rynku. Trzeba być na bieżąco, trzeba korzystać z takich kongresów - mówi Paweł Brzeziński, dyrektor handlowy JBB.

Głównym celem Kongresu Mięsnego jest dostarczenie uczestnikom, czyli przede wszystkim czołowym producentom i przetwórcom mięsa oraz przedstawicielom handlu, rzetelnej wiedzy na temat kondycji rynku, najważniejszych trendów, innowacji i perspektyw branży. Szczególny nacisk kładziemy na metody praktycznego wykorzystania informacji i analiz płynących z badań rynku i zachowań konsumentów. Chcemy podnosić poziom rozeznania biznesowego i wspierać menadżerów w drodze do sukcesu na trudnym rynku mięsa.

Kongres Mięsny 2019 wspiera 10 patronów: Polska Izba Handlu, Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Związek Polskie Mięso, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, Cech Rzeźników-Wędliniarzy-Kucharzy, Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz, Polska Federacja Producentów Żywności, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji oraz Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza.

KLIKNIJ TUTAJ I ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES MIĘSNY 2019!

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.