05.06.2020/13:45

PayPo uruchomiło swoją usługę w e-sklepach kolejnych sieci handlowych

Firma PayPo, specjalizująca się w usłudze odroczonych płatności w internecie w Polsce rozpoczął współpracę z Marketing Investment Group (MIG), zarządzającej sprzedażą detaliczną takich marek obuwniczo-odzieżowych, takich jak Sizeer, Timberland, 50Style i Symbiosis. Grupa ponad 100 sklepów w obszarze fashion oferujących tę usługę powiększy się tym samym o sześć podmiotów. Łącznie usługa płatnicza polskiego fintechu jest już dostępna w ponad 1000 e-sklepów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • percsac 08.06.2020

    MI się podoba że paypo to w media expert było już od dosyć dawna. Mega wygodna opcja płacenia i fajne widzieć że rozwija się dalej. Ale to ME zawsze miało taki instynkt bycia krok do przodu

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.