02.10.2020/20:57

Pepco lepsze niż Biedronka. Sieci dyskontów niespożywczych podbijają portfele polskich konsumentów

Blisko 9 na 10 Polaków zna sieć sklepów Pepco, 62 proc. zna sieć KiK zaś 39 proc. TXM, wynika z badania przeprowadzonego przez PMR w kwietniu 2020 r. Marki nowych sieci dyskontowych również zadomowiły się w świadomości konsumentów i jeden na pięciu badanych zna szyld Action zaś Dealz i Tedi rozpoznało po 16 proc. respondentów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Klient 04.10.2020

    Ta sieć okrada w białych rękawiczkach Polaków sprzedając badziewie chińskie po jedno razowym garnków które lądują na złomie po prostu unikajcie tą sieć Pepco dziadostwo

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także