23.11.2018 / 12:40
StoryEditor

PepsiCo Polska podsumowuje 25 lat funkcjonowania Programu Agrarnego

Zakład Frito Lay w Grodzisku Maz. (fot. mat. prasowe)
Zakład Frito Lay w Grodzisku Maz. (fot. mat. prasowe)
Zakład Frito Lay w Grodzisku Maz. (fot. mat. prasowe)
Zakład Frito Lay w Grodzisku Maz. - 1
Zakład Frito Lay w Grodzisku Maz. (fot. mat. prasowe)
Zakład Frito Lay w Grodzisku Maz. - 2
Zakład Frito Lay w Grodzisku Maz. (fot. mat. prasowe)
Zakład Frito Lay w Grodzisku Maz. - 3
Zakład Frito Lay w Grodzisku Maz. (fot. mat. prasowe)
Zakład Frito Lay w Grodzisku Maz. (fot. mat. prasowe)
Zakład Frito Lay w Grodzisku Maz. (fot. mat. prasowe)
Zakład Frito Lay w Grodzisku Maz. (fot. mat. prasowe)
W zakładzie w Grodzisku Mazowieckim odbyła się uroczystość podsumowująca 25 lat Programu Agrarnego PepsiCo w Polsce. W ciągu minionego ćwierćwiecza, dzięki znaczącym inwestycjom PepsiCo, areał upraw wzrósł do 7000 ha, a wielkość kontraktowanych zamówień, pochodzących w 100 proc. od polskich rolników, sięgnęła ok. 230 tys. ton ziemniaków rocznie.

Tym samym PepsiCo umocniło pozycję największego odbiorcy ziemniaka chipsowego w Polsce. Wielomilionowe inwestycje przekształciły zakład w Grodzisku w jeden z największych i najb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2025 / 11:35
StoryEditor
Strefa Kaprysów w Żabce. Testy nowego konceptu sprzedażowego w sieci
Strefa Kaprysów w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Strefa Kaprysów w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)wiadomoscihandlowe.pl
Strefa Kaprysów w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Strefa Kaprysów w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)wiadomoscihandlowe.pl
Strefa Kaprysów w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Strefa Kaprysów w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)wiadomoscihandlowe.pl
Strefa Kaprysów w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Strefa Kaprysów w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)wiadomoscihandlowe.pl
Strefa Kaprysów w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Strefa Kaprysów w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Strefa Kaprysów w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Strefa Kaprysów w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strefa Kaprysów - tak nazwany został nowy koncept handlowy, jaki pojawił się w niewielkiej liczbie sklepów sieci Żabka. Największy operator franczyzowy w Polsce zgromadził w jednym miejscu wybrane słodycze oraz artykuły non-food.

W Strefie Kaprysów w Żabce umieszczone zostały takie produkty, jak m.in. maseczki koreańskie, butelki filtrujące i naklejki na twarz, jak również rogaliki oraz słodycze impuls...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 15:40
StoryEditor
Media Expert chce podgryzać Biedronkę i Lidla. Produkty spożywcze w ofercie
Sklep sieci Media Expert (fot. materiały prasowe)

Media Expert rozszerza działalność online i wprowadza do swojej oferty produkty spożywcze. To element szerszej transformacji e-sklepu w marketplace, który może zmienić układ sił nie tylko w branży elektroniki, ale i na rynku handlu detalicznego.

Media Expert rozszerzył ofertę swojego sklepu internetowego o kategorię "Supermarket", w której pojawiły się produkty spożywcze i artykuły codziennego użytku. To nowy krok sieci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. październik 2025 02:13