28.06.2020/19:00

PepsiCo, Starbucks i Diageo dołączają do grona firm bojkotujących Facebooka

Kolejne duże koncerny - w tym producenci żywności - rezygnują z prowadzenia kampanii marketingowych na Facebooku. To akcja zapoczątkowana przez amerykańskie firmy w związku z niewystarczającą odpowiedzią Facebooka na problem dezinformacji i hejtu na platformie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • RAVEN 10.08.2020

    Korporacje lubią tylko te nośniki gdzie mogą bezkarnie oferować swoje produkty/usługi bez konfrontacji z konsumentem. Wygląda na to, że chcą większej cenzury, aby dalej okłamywać ludzi i pakować im do siatek swoje oszukane produkty. Przykładowo taki Starbucks na świecie wspiera LGBT, oraz nielegalną imigrację, Coca-Cola poprzez Sprite jawnie wspiera degeneracje LGBT czyli pochodnie zgodnie z aktualnymi doniesieniami medialnymi napady na ludzi na ulicach itd. itd. Potrzebne są silne Rządy w Państwach na świecie, aby odpierać i kontrolować te korporacje bo inaczej przejmą kontrolę i będzie po ludziach.

  • Sebix 30.06.2020

    Ja się dziwię tym firmom że utrzymują tego facebooka, te produkty są tak znane ze nie potrzebują żadnej reklamy w internecie nawet całym. Ja wchodząc do sklepu decyduje jaka to będzie po cenie a nie po jakiejś reklamie na frajerskim FB

  • aaaaaaaa 29.06.2020

    Czyli na facebooku jest za słaba cenzura?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.