28.06.2020/19:00

PepsiCo, Starbucks i Diageo dołączają do grona firm bojkotujących Facebooka

Kolejne duże koncerny - w tym producenci żywności - rezygnują z prowadzenia kampanii marketingowych na Facebooku. To akcja zapoczątkowana przez amerykańskie firmy w związku z niewystarczającą odpowiedzią Facebooka na problem dezinformacji i hejtu na platformie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • RAVEN 10.08.2020

    Korporacje lubią tylko te nośniki gdzie mogą bezkarnie oferować swoje produkty/usługi bez konfrontacji z konsumentem. Wygląda na to, że chcą większej cenzury, aby dalej okłamywać ludzi i pakować im do siatek swoje oszukane produkty. Przykładowo taki Starbucks na świecie wspiera LGBT, oraz nielegalną imigrację, Coca-Cola poprzez Sprite jawnie wspiera degeneracje LGBT czyli pochodnie zgodnie z aktualnymi doniesieniami medialnymi napady na ludzi na ulicach itd. itd. Potrzebne są silne Rządy w Państwach na świecie, aby odpierać i kontrolować te korporacje bo inaczej przejmą kontrolę i będzie po ludziach.

  • Sebix 30.06.2020

    Ja się dziwię tym firmom że utrzymują tego facebooka, te produkty są tak znane ze nie potrzebują żadnej reklamy w internecie nawet całym. Ja wchodząc do sklepu decyduje jaka to będzie po cenie a nie po jakiejś reklamie na frajerskim FB

  • aaaaaaaa 29.06.2020

    Czyli na facebooku jest za słaba cenzura?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.