Beyond Meat i PepsiCo będą wspólnie produkować bezmięsne przekąski i napoje roślinne
Obecnie bardziej niż kiedykolwiek konsumenci na całym świecie szukają pożywnych, przyjaznych dla środowiska produktów i coraz częściej zwracają się w stronę białka roślinnego - trend, który naszym zdaniem będzie się nasilał dopiero w nadchodzących latach – mówi Ram Krishnan, z PepsiCo.
PepsiCo jest jedną z największych na świecie firm spożywczych i napojów. Wraz z Beyond Meat będzie opracowywać, produkować i wprowadzać na rynek innowacyjne przekąski i napoje wytwarzane z białka roślinnego. Partnerstwo pozwoli Beyond Meat dotrzeć do większej liczby konsumentów poprzez wejście w nowe kategorie produktów i kanały dystrybucji, zwiększając dostęp do białka roślinnego na całym świecie.
- Cieszymy się, że możemy formalnie połączyć siły z PepsiCo w ramach The PLANeT Partnership, wspólnego przedsięwzięcia, które łączy ogromną głębię i zakres ich możliwości dystrybucyjnych i marketingowych z naszymi wiodącymi innowacjami w dziedzinie białka roślinnego. Z niecierpliwością czekamy na wspólne odblokowanie nowych kategorii i linii produktów, które zainspirują pozytywne wybory zarówno dla ludzi, jak i dla planety - powiedział Ethan Brown, założyciel i dyrektor generalny Beyond Meat.
Żabka testuje sprzedaż wegańskich produktów Beyond Meat
Ram Krishnan, PepsiCo Global Chief Commercial Officer podkreśla, że Beyond Meat to najnowocześniejszy innowator w tej szybko rozwijającej się kategorii. Partnerstwo PLANeT zwiększy dostępność produktów, które będą inspiracją dla pozytywnych wyborów zarówno dla ludzi, jak i dla planety.
Z Beyond Meat współpracują między innymi takie firmy jak: Giant, Safeway, Sprouts, Target, TGI Fridays czy Walmart.
9