29.04.2018/10:08

Peter Ratatics, wiceprezes Grupy MOL: Naszym celem jest stworzenie detalisty z prawdziwego zdarzenia

- Zamiast zlecać operacje detaliczne zewnętrznym partnerom (jak w przypadku Exxon Mobil i 7-Eleven) lub współpracować z siecią detaliczną (jak w przypadku BP i Marks&Spencer), widzimy naszą przewagę konkurencyjną w rozwijaniu własnych kompetencji, poczynając od sklepów spożywczych, przez bistro po kawiarnie – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Peter Ratatics, wiceprezes wykonawczy ds. usług konsumenckich, Grupa MOL.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.