Pierwszy Eurospar uruchomiony przez Spar Group - zobacz zdjęcia!
Od piątku 29 listopada w warszawskim CH Blue City zamiast Piotra i Pawła będzie działał sklep Eurospar. Jest to pierwsza placówka po rebrandingu przeprowadzonym przez Spar Group z RPA, czyli większościowego udziałowca spółki Grupa Piotr i Paweł.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
9 komentarzy
-
03.12.2019
Sklep na otwarciu i puste pułki na czołówkach ? Ha ha ! CZyli jak w PiP ! Nic się nie zmieniło ! Towaru jak brakowało tak brakuje ;)
-
02.12.2019
Asortyment kiepski kiedyś w Piotrze i Pawle był wybór szerokiego asortymentu a Spar zrobił tapeciarnie z piwa Tyskiego albo jakiś dziwnych herbatek w kapsułkach
-
01.12.2019
Marnie wygląda ten sklep, chyba pozwolili resztki z innych marketów PiP, żeby zapełnić półki na otwarcie. Wybór po prostu mizerny, to już s osiedlowym ABC jest większy asortyment.
-
30.11.2019
Bardzo kiepskie sa te zdjecia. Kto je robi? Mlody PRowiec swoja komorka? Tak to wyglada - ktos niedoswiadczony i bez elementarniej wiedzy. Masa zdjec "fascynujacych" wozkow, banerow i kas . Alejki sklepowe bez klientow czyli martwy sklep. Miejscami widac tez odstaszajace puste polki. "Gratuluje" kolejnemu mlodemu, dynamicznemu zespolowi. Doswiadczenie zapewne nabeda w praktyce, - a kolejna siec padnie.
-
30.11.2019
Chyba tylko stoisko z piwem rzemieślniczym odróżnia ten market od innych . Żadnych ciekawostek, brak nawet win z RPA.!!!
-
28.11.2019
Ogólnie wolę małe sklepy.... Kupuję w mniejszych ilościach a częściej.... Mniej wyżucam. Godzinne chodzenie po sklepie to nie dla mnie. Puki co wszystko poukładane czyste itd. Ciekawe jak przejdą setki osób co się wydaży.... Spar powodzenia na polskim rynku....
-
28.11.2019
Szału nie ma, jak na "modelowy" sklep. Ten PiP był moim lokalnym sklepem, gdy mieszkałem w Warszawie, stąd może też mam większe oczekiwania. Estetyka poprawna, ale nie powala, zwłaszcza w porównaniu do niektórych konceptów konkurencji, jak Carrefour czy Netto 3.0. Brakuje wyboru marek, a ceny dość wysokie. Bardzo mało innowacji i szczerze to już Żabka ma ich więcej na swojej małej powierzchni niż tutaj (przynajmniej na podstawie zdjęć). Do tego kawiarnia wygląda bardzo kiepsko - wolę dopłacić te 3-4 zł i przejść się do Costy u góry. Już większy sens miałoby postawienie ekspresu Costa Express lub Starbucks On-the-go. Bardziej ucieszyłbym się z jakiegoś grilla z kurczakami z rożna albo baru sałatkowego.
-
28.11.2019
Ceny jak w Piotrze i Pawle może nawet i drożej...mały wybór i wysokie ceny.Wystrój jak wystrój.To juz inni tez robią Biedronki tez! Sukcesu nie bedzie.Kawa po 9zł
-
28.11.2019
Patrząc na zdjęcia to wybór na pewno niniejszy niż w PiP. Całe półki zastawione jednym asortymentem ( wafle ryżowe) pokazują, że chyba wielu dostawców nadal nie wróciło. Wina też mega szeroko jeden asortyment. Wystrój chyba nawet nikt nie zabiegał by choć ciut odbiegał od starego sklepu. Opisy „promocja” .. regały i lodówki to wszystko po PiP czyli inwestor chyba podszedł dość ostrożnie do włożenia pieniędzy w ten interes.. Kafejka wewnątrz czy coś „to go” chyba na nikim już nie robi wrażenia. Lada tradycyjna na pierwszy rzut oka raczej uboga. Teraz tylko trzeba będzie sprawdzić poziom cen. Wow to to nie jest ....
13