28.11.2019/13:31

Pierwszy Eurospar uruchomiony przez Spar Group - zobacz zdjęcia!

Od piątku 29 listopada w warszawskim CH Blue City zamiast Piotra i Pawła będzie działał sklep Eurospar. Jest to pierwsza placówka po rebrandingu przeprowadzonym przez Spar Group z RPA, czyli większościowego udziałowca spółki Grupa Piotr i Paweł.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

9 komentarzy

  • Brakarz 03.12.2019

    Sklep na otwarciu i puste pułki na czołówkach ? Ha ha ! CZyli jak w PiP ! Nic się nie zmieniło ! Towaru jak brakowało tak brakuje ;)

  • Klientka 02.12.2019

    Asortyment kiepski kiedyś w Piotrze i Pawle był wybór szerokiego asortymentu a Spar zrobił tapeciarnie z piwa Tyskiego albo jakiś dziwnych herbatek w kapsułkach

  • Maq 01.12.2019

    Marnie wygląda ten sklep, chyba pozwolili resztki z innych marketów PiP, żeby zapełnić półki na otwarcie. Wybór po prostu mizerny, to już s osiedlowym ABC jest większy asortyment.

  • ter 30.11.2019

    Bardzo kiepskie sa te zdjecia. Kto je robi? Mlody PRowiec swoja komorka? Tak to wyglada - ktos niedoswiadczony i bez elementarniej wiedzy. Masa zdjec "fascynujacych" wozkow, banerow i kas . Alejki sklepowe bez klientow czyli martwy sklep. Miejscami widac tez odstaszajace puste polki. "Gratuluje" kolejnemu mlodemu, dynamicznemu zespolowi. Doswiadczenie zapewne nabeda w praktyce, - a kolejna siec padnie.

  • Smakosz 30.11.2019

    Chyba tylko stoisko z piwem rzemieślniczym odróżnia ten market od innych . Żadnych ciekawostek, brak nawet win z RPA.!!!

  • Tomy 28.11.2019

    Ogólnie wolę małe sklepy.... Kupuję w mniejszych ilościach a częściej.... Mniej wyżucam. Godzinne chodzenie po sklepie to nie dla mnie. Puki co wszystko poukładane czyste itd. Ciekawe jak przejdą setki osób co się wydaży.... Spar powodzenia na polskim rynku....

  • Artur 28.11.2019

    Szału nie ma, jak na "modelowy" sklep. Ten PiP był moim lokalnym sklepem, gdy mieszkałem w Warszawie, stąd może też mam większe oczekiwania. Estetyka poprawna, ale nie powala, zwłaszcza w porównaniu do niektórych konceptów konkurencji, jak Carrefour czy Netto 3.0. Brakuje wyboru marek, a ceny dość wysokie. Bardzo mało innowacji i szczerze to już Żabka ma ich więcej na swojej małej powierzchni niż tutaj (przynajmniej na podstawie zdjęć). Do tego kawiarnia wygląda bardzo kiepsko - wolę dopłacić te 3-4 zł i przejść się do Costy u góry. Już większy sens miałoby postawienie ekspresu Costa Express lub Starbucks On-the-go. Bardziej ucieszyłbym się z jakiegoś grilla z kurczakami z rożna albo baru sałatkowego.

  • Księgowy 28.11.2019

    Ceny jak w Piotrze i Pawle może nawet i drożej...mały wybór i wysokie ceny.Wystrój jak wystrój.To juz inni tez robią Biedronki tez! Sukcesu nie bedzie.Kawa po 9zł

  • Ciekawy zmiany 28.11.2019

    Patrząc na zdjęcia to wybór na pewno niniejszy niż w PiP. Całe półki zastawione jednym asortymentem ( wafle ryżowe) pokazują, że chyba wielu dostawców nadal nie wróciło. Wina też mega szeroko jeden asortyment. Wystrój chyba nawet nikt nie zabiegał by choć ciut odbiegał od starego sklepu. Opisy „promocja” .. regały i lodówki to wszystko po PiP czyli inwestor chyba podszedł dość ostrożnie do włożenia pieniędzy w ten interes.. Kafejka wewnątrz czy coś „to go” chyba na nikim już nie robi wrażenia. Lada tradycyjna na pierwszy rzut oka raczej uboga. Teraz tylko trzeba będzie sprawdzić poziom cen. Wow to to nie jest ....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.